  • 21. Data: 2007-04-17 13:50:33
    Temat: Re: [info] KK - program rabatowy i zaokrąglenia, b anki i 0801
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Michal Jankowski wrote:

    > Karta zostanie zablokowana i nie bedzie nia mozna dokonywac PRZYSZLYCH
    > transakcji.

    Tak samo mniej więcej powiedziano mi na partyline. Karta będzie chwilowo
    zablokowana dopóki nie dowiedzą się czy akceptuję transakcję czy nie.
    Powody wystąpienia telefonu są dwa:
    Anomalia w postaci zbyt dużej kwoty transakcji - jednak nie zapytałem bo
    mi wyleciało, że jak cały czas płacę kk po 2k zł i lepiej to będą do
    mnie dzwonić
    Anomalia w postaci zbyt dużej ilości transakcji w krótkim czasie nawet
    jeżeli będą on na sumę 10 zł.

    Reasumując jak sprawdzić co się stanie z naszą kk jak nie odbierzemy
    telefonu. Wykonać szybko kilka transakcji kk i nie odbierać telefonu.
    Ktoś chętny do testu?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 22. Data: 2007-04-17 17:45:53
    Od: "Czarek K." <c...@s...com>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > i oto jest pytanie?
    > oczywiscie nie potwierdzajac poswiadczysz nieprawde...
    > ale co sie stanie jak nie odbierzesz telefonu?
    > takiego obowiazku przeciez nie masz...

    Na wniosku o karte wpisujesz "osobe nie mieszkajaca z Toba, z ktora nalezy
    sie kontaktowac w razie potrzeby" to wlasnie ta osoba jest zabezpieczeniem
    "monitoringu transakcji" (czyli twojego profilu - sposobu wydawanmia
    pieniedzy). Czyli jezeli nagle w Wiedniu wyplacisz caly limit i nie
    odbierasz to dzwonia do tej osoby, czy jest taka mozliwosc zebys byl w
    Wiedniu.

    Jezeli chodzi o w/w 7 minut i bycie juz daleko. To bezpieczniej jak sie
    zorientuja po 7 minutach i wiedza gdzie ktoś to zrobil niz jakbys nie
    zauwazyl braku karty i ktos ja na biezaco czyscil.

    Jezeli chodzi o Citka to wielki plus za bezpieczenstwo (takze ochrona 3 dni
    wstecz transakcji niepowolanych), za dodatkowe pakiety (glownie
    bezpieczenstwo) i rabaty. Jest ich duzo, moze nie za duze bo do 15% ale
    zawsze cos.

    pzdr
    Czarek K.

  • 23. Data: 2007-04-17 22:54:30
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 17 Apr 2007 09:50:33 -0400, Bartosz 'bart' Nowakowski
    napisał(a):

> [...]
    > płacę kk po 2k zł i lepiej to będą do mnie dzwonić
    > Anomalia w postaci zbyt dużej ilości transakcji w krótkim czasie nawet

    Oraz, zapłacić w sieci gdzieś gdzie się nie podaje CVV. U mnie na 3 takie
    transakcje, 3x dzwonili.

    p. m.

  • 24. Data: 2007-04-17 22:57:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 17 Apr 2007 19:45:53 +0200, Czarek K. napisał(a):
    [....]
> [...]
    > dni wstecz transakcji niepowolanych), za dodatkowe pakiety (glownie
    > bezpieczenstwo) i rabaty. Jest ich duzo, moze nie za duze bo do 15% ale

    I kawa za złotówke na BP. I to że zawsze punktów się nazbiera na tyle
    żeby mieć za darmo np. gaśnicę i różne takie tam bambeloty do samochodu.

    p. m.

  • 25. Data: 2007-04-18 05:43:11
    Temat: Re: [info] KK - program rabatowy i zaokr?glenia, b anki i 0801
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    mvoicem wrote:

    > I kawa za złotówke na BP. I to że zawsze punktów się nazbiera na tyle
    > żeby mieć za darmo np. gaśnicę i różne takie tam bambeloty do samochodu.

    No i nie tylko. Ja już prawie nazbierałem na czajnik bezprzewodowy :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 26. Data: 2007-04-18 06:00:03
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Czarek K. wrote:
> [...]
    > sposobu wydawanmia pieniedzy). Czyli jezeli nagle w Wiedniu wyplacisz
    > caly limit i nie odbierasz to dzwonia do tej osoby, czy jest taka

    I to jest wlasnie bezsensu. Ja podalem osobe, ktora mieszka 250 km stad i nie
    bardzo wie, co ja akurat teraz kupuje i dlaczego.

> [...]
    > 3 dni wstecz transakcji niepowolanych), za dodatkowe pakiety (glownie
    > bezpieczenstwo) i rabaty. Jest ich duzo, moze nie za duze bo do 15%

    To skoro jest takie zabezpieczenie to po co jakies dzwonienie ?

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2007-04-18 07:15:41
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > To skoro jest takie zabezpieczenie to po co jakies dzwonienie ?

    Jakby to były Twoje pieniądze to na pewno by nie dzwonili.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski