  • 1. Data: 2010-12-20 20:10:56
    Temat: [info] Polbank Uniq - nowa kkk w ofercie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Zgodnie z aktualnym trendem kkk czyli kobieca karta kredytowa, także
    Polbank dołączył do grona banków, które takową posiadają. Trafiłem
    zupełnie przypadkiem, bo właśnie dostęp www siadł i próbowałem coś
    znaleźć na stronie głównej banku.

    http://www.polbankefg.pl/uniq/

    Sklepy w których działa wyglądają raczej na takie z wyższej półki, no ale
    mogę się mylić, bo się po prostu nie znam, bo nie chodzę po żadnych prócz
    spożywczych. Może się ktoś bardziej kompetentny wypowie.

    Xenocide