  • 1. Data: 2009-01-24 12:07:46
    Temat: [info] Weekendowe wieści z Aliora
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Nie wiem czy wczoraj była znowu przerwa, ale widzę poprawki. Działa już
    poprawnie kalendarz i przelewy odroczone są widoczne. Były już kiedyś
    widoczne, później zniknęły, teraz znowu są.
    Dzisiaj podczas zgłaszania kolejnego błędu, dowiedziałem się od Pani
    czegoś apropo SMSów. Moduł jest w trakcie kończenia, albo już jest
    skończony i od 1.02.2009 zostanie wyzerowany stan SMS i naliczanie
    będzie zgodnie z kalendarzem - nie jest istotna data założenie kąta.
    Z mojej rozmowy wynika, że do końca stycznia mamy SMSy darmowe.
    Wychodzi, że prawdopodobnie mam rację, bo mój licznik wskazuje 22 sms,
    ale opłaty żadnej nie poniosłem jeszcze z tego tytułu. Być może opłata
    jest na koniec miesiąca, także proszę stosować na własną
    odpowiedzialność!!! Ja za nic nie odpowiada i to są tylko moje
    przypuszczenia ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-01-24 13:46:32
    Temat: Re: [info] Weekendowe wieści z Aliora
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Działają wyciągi z rachunku (nie wiem jak kk). Być
    może działały już prędzej, ciężko mi powiedzieć. Wyciąg można pobrać w
    formie pdf. Widać osobno obrót na lokacie ON i ile odsetek dostaliśmy.
    Poza tym na wyciągu są już poprawne: data transakcji/data
    księgowania. Niestety w historii rachunku jeszcze tego nie ma.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-01-24 14:00:09
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Działają wyciągi z rachunku (nie wiem jak kk). Być

    Wyciągi z KK nadal: "Wystąpił błąd OK".

    a.

  • 4. Data: 2009-01-24 20:51:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 14:00:09 +0000, Wemif napisał(a):

    > Wyciągi z KK nadal: "Wystąpił błąd OK".

    Ale coś drgnęło we właściwościach karty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-01-25 12:15:03
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    xbartx pisze:
    > Nie wiem czy wczoraj była znowu przerwa, ale widzę poprawki. Działa już
    > poprawnie kalendarz i przelewy odroczone są widoczne. Były już kiedyś
    > widoczne, później zniknęły, teraz znowu są.

    Zleceń stałych nadal nie poprawili.

  • 6. Data: 2009-01-25 13:32:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 25 Jan 2009 13:15:03 +0100
    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Zleceń stałych nadal nie poprawili.

    A tego to jeszcze nigdy nie używałem w żadnym banku, więc nawet się nie
    wypowiadam.
    Za to bardzo fajnie i zmyślnie działają operację miedzy własnymi
    rachunkami/kartami - tutaj się postarali i np taki mBank to jakaś
    porażka. Ogólnie moje wrażenie jest takie, iż Aliorowe www jest
    naprawdę niezłe i bardzo mocno konfigurowalne. Jeszcze kilka poprawek
    i ficzerów typu podgląd blokad jak mBank/Multi/Mille i będzie nowy
    lider ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-01-25 13:36:33
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    xbartx napisał(a):

> [...]
    > naprawdę niezłe i bardzo mocno konfigurowalne. Jeszcze kilka poprawek
    > i ficzerów typu podgląd blokad jak mBank/Multi/Mille i będzie nowy

    zwłaszcza prosimy o jeszcze trochę więcej kręcących się kółeczek...

  • 8. Data: 2009-01-25 13:48:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 25 Jan 2009 14:36:33 +0100
    Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > zwłaszcza prosimy o jeszcze trochę więcej kręcących się kółeczek...

    Web 2.0 jest już technologią rodem spod strzechy albo osiedlowego
    sklepu, też mi się to nie podoba, ale cóż, takie czasy :/

    Xenocide

  • 9. Data: 2009-01-25 13:56:06
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    xbartx napisał(a):

    > Web 2.0 jest już technologią rodem spod strzechy albo osiedlowego
    > sklepu, też mi się to nie podoba, ale cóż, takie czasy :/

    no jakoś w bankowych serwisach internetowych to na szczęście wciąż
    mniejszość. na szczęście.

    PG

  • 10. Data: 2009-01-25 13:59:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 25 Jan 2009 14:56:06 +0100
    Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > no jakoś w bankowych serwisach internetowych to na szczęście wciąż
    > mniejszość. na szczęście.

    No jeżeli chodzi o www klienta to tak, ale np główne stony to taki
    Rajfi to już totalne przegięcie! Eurobank i Getin też całkiem, całkiem,
    że o Polbanku już nie wspomnę, tylko za bardzo nie wiem jak go
    zakfalifikować ;)

    Xenocide