eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ing] otwarcie konta - fajna zabawa[ing] otwarcie konta - fajna zabawa
  • Data: 2003-04-01 10:42:50
    Temat: [ing] otwarcie konta - fajna zabawa
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,


    Tak dla jaj postanowiłem sobie otworzyć konto z lwem w ING BSK. Mam już
    ichnią kartę przedpłaconą, więc chodziło mi głównie o podgląd przez ING
    BankOnline i HaloŚląski.

    Wybrałem konto studenta. Szukam w ichnim cudownym serwisie czy można tam
    otworzyć rachunek. No i jedynym sposobem jest przyjście do oddziału - tak
    pisze na www. Zadzwoniłem jednak na infolinię i okazuje się, że jak
    najbardziej można. Przez HaloŚląski, co też uczyniłem. Tam żmudne podawanie
    danych. Od razu otrzymałem numer rachunku w starej formie [bez NRB]. Na moją
    prośbę o nowy numer rchunku otrzymałem informacje, że mam zadzwonić
    następnego dnia po przetwarzaniu i już nowy numer będzie u nich widoczny,
    więc mi go podadzą.
    Kart nie zamawiałem, zamówiłem dostęp przez HaloŚląski. Mam czekać na umowę
    i następnie przydreptać do oddziału.
    Spytałem też, jak z otwarciem ING Bank Online. Tutaj kobitkę zagiąłem. Nie
    wiedziała, czy mogę już złożyć wniosek w interncie, czy nie. A tym bardziej,
    czy jeśli przyjdę do oddziału przed doręczeniem im podpisanej umowy -
    zostanie to aktywowane. Po konsultacjach stwierdziła "proszę spróbować"...

    Następny konsultant odparł, że mogę to bez problemu uczynić i będę miał
    tylko podgląd, ale lepiej poczekać na umowę i załatwić to za jednym razem.

    Dzwonię do HelpLine. Oczywiście konsultantka została powalona pytaniem.
    Poszła się dowiedzieć. I odparła, że wniosek owszem może być, ale nie mogę
    iść do oddziału aktywować dostępu, bo bank nie ma mojego podpisu i umowy...

    Każdy co innego...

    No i złożyłem ten wniosek tego samego dnia. Jakie to jest porąbane! Hasła,
    klucze, aplety... I o dziwo konsultanci wiedzą o tym dobrze, że jest to
    conajmniej durne i nieintuicyjne. No ale cóż...

    Dziś dzwonię do HaloŚląskiego z pytanem o nowy numer mojego rachunku.
    Kobieta weryfikuje dane i podaje numer NRB. Coś mi nie pasuje. Numer
    oddziału jest zupełnie inny, niż mojego macierzystego oddziału. Pytam się
    jej o co chodzi i czy ten numer może być inny. Ona na to, że taki jest numer
    i już. Więc chcę się pożegnać i zadzwonić jeszcze raz. "Dziękuję za pomoc,
    dowidzenia" "dziękuję, dowi... HAAALO, HAAALOOO, ale teraz widzę, że pan to
    zakładał wczoraj"...
    I powiedziała, że ten numer, który mi podała jest nieaktualny, że numer
    będzie na wyciągu. No więc drążę temat - to co to jest za numer, który
    dostałem? System nie zdążył go przetworzyć i stąd jest błąd. No więc mówię,
    że po nocnym przetwarzaniu miało być OK. "No wie pan... proszę zadzwonić
    jutro albo... [już chciałem podpowiedzieć - pojutrze?] no najlepiej jutro i
    sprawdzić"...

    Dostałem numer z 10501214, jako numer oddziału... Czy to będzie też działać?

    Dobra, dzwonię do HelpLine z pytaniem co stanie się z ING BankOnline i
    HaloŚląskim po zamknięciu RORu i po zostawieniu Maestro Przedpłaconej.
    "Systemy te są przypisane do rachunku głównego i zostaną wyłączone po
    likwidacji rachunku głównego"... Zobaczymy - czy komuś zlikwidowali podgląd?

    Więc czekam na umowę, PIN do HaloŚląskiego, aktywuję ING BankOnline i
    dreptam do oddziału złożyć wypowiedzenie... Pożądany efekt, czyli podgląd do
    Maestro już będzie. :-)

    No, przeleję jeszcze 4 PLN na dwie prowizje, tak dla bezpieczeństwa. :-)
    Chyba, że będę złośliwy, to 4,01 PLN. Ciekawe co zrobią z groszem. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1