  • 11. Data: 2005-11-06 14:42:13
    Temat: Re: inteligo 800121121
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    maho napisał(a):

    > jej, ma na myśli na pewno "ile Inteligo płaci za to jak ktoś dzwoni na
    > numer 0800".

    To może wiedzieć tylko Bank i TPSA i wątpię by komukolwiek się z tego
    zwierzyli

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2005-11-06 15:11:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > To może wiedzieć tylko Bank i TPSA i wątpię by komukolwiek się z tego
    > zwierzyli

    Zamiast kombinować jak konie pod górkę, nie lepiej kliknąć na podesłany
    przeze mnie link?

  • 13. Data: 2005-11-06 15:12:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Markus Sprungk wrote:

    > Nie chwytam. Możesz przełożyć na polski wyrażenie "ile kosztuje Inteligo"?
    >
    > Chcesz kupić Inteligo? :>

    mianownik i biernik dla rzeczowników w rodzaju nijakim ma tą sama formą.
    Chwytasz?

  • 14. Data: 2005-11-06 15:31:30
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    witek napisał(a):

    > mianownik i biernik dla rzeczowników w rodzaju nijakim ma tą sama formą.

    tę_samą_formę :)

    > Chwytasz?

    Palcami zazwyczaj :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 15. Data: 2005-11-06 15:33:55
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Zamiast kombinować jak konie pod górkę, nie lepiej kliknąć na podesłany
    > przeze mnie link?

    Lepiej, oczywiście :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 16. Data: 2005-11-07 07:40:35
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > jeśli tyle co ja bym płacił dzwoniąc z telefonu mobilnego to w ten

    ja tam sie nie przejmuje - po kazdej operacji dzwonie sobie z wyzerowanego POPa
    zadarmo do inteligo i sprawdzam stan konta - fajna zabawa, zwlaszcza na dlugie,
    zimowe, samotne wieczory - polecam ;-)

    ps
    chyba jestes fanem dynastii i carintgtonow bo to chyba na tym filmie ostatnio
    widzialem telefony "mobilne" (mobile) - bo aktualnie to mamy juz komorkowe
    (cellular)

  • 17. Data: 2005-11-07 10:36:24
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    bo to chyba na tym filmie
    > ostatnio widzialem telefony "mobilne" (mobile) - bo aktualnie to mamy
    > juz komorkowe (cellular)

    Mylisz się. Telefony komórkowe to była nazwa która w krajach
    zachodnioeuropejskich utrzymała się może z rok. Nazwa ta dotyczyła
    skomplikowanej cechy technicznego sposobu łączenia używanej przez te
    telefony. Ponieważ klienci nie znali się na technice, jakieś 10 lat temu
    zaczęto używać nazwy która oznacza najważniejszą funkcję tych telefonów
    czyli że są one przenośne. W konserwatywnej Polsce utrzymują się stare
    rzeczy jak to i jak brak dubbingu w filmach.

  • 18. Data: 2005-11-07 10:54:02
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Michal M wrote:

    > ja tam sie nie przejmuje - po kazdej operacji dzwonie sobie z
    > wyzerowanego POPa zadarmo do inteligo i sprawdzam stan konta - fajna
    > zabawa, zwlaszcza na dlugie, zimowe, samotne wieczory - polecam ;-)

    nabijasz kabze francuzikom kosztem banku, ktorego wlascicielem jest skarb
    panstwa,
    tysiace drobnych ciulaczy oraz posrednio wszyscy ubezpieczeni w OFE

    jak sie nudzisz wieczorami i doskwiera ci samotnosc to sie rozbierz i pilnuj
    ubrania

    kursor

  • 19. Data: 2005-11-07 11:06:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    kursor wrote:

    > nabijasz kabze francuzikom kosztem banku, ktorego wlascicielem jest
    > skarb panstwa,
    > tysiace drobnych ciulaczy oraz posrednio wszyscy ubezpieczeni w OFE

    Wzruszający tekst :-) Na tyle mnie to poruszyło, że chyba aż zadzwonię sobie
    do Inteligo sprawdzić stan konta :-D

    przyszłość/ Woody Allen

  • 20. Data: 2005-11-07 11:26:25
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > nabijasz kabze francuzikom kosztem banku, ktorego wlascicielem jest skarb
    > panstwa,
    > tysiace drobnych ciulaczy oraz posrednio wszyscy ubezpieczeni w OFE

    pociesze cie - wczesniej to samo robilem z ŚP vwbankiem czyli tym razem
    rujnowalem kulczyka, ktorego ty pewnie nie lubisz skoro jestes takim
    spolecznikiem ;-) to tez byl zart bo przeciez wiem ze skoro ja runjuje kulczyka
    to on i tak sobie odbije na drobnych ciulaczach ;-)

    ps
    z tymi dlugimi samotnymi wieczorami to byl zart - az tak bardzo mi sie nie nudzi