  • 1. Data: 2011-04-19 21:30:29
    Temat: [inteligo] Rezygnacja z karty poprzez jej zastrzeżenie?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Czy zastrzeżenie karty w inteligo nie spowoduje automatycznego
    wydania nowej w miejsce zastrzeżonej?

    Od jakiegos czasu w ogole nie uzywam tego konta
    i chce pozbyc sie oplat za jego korzystanie.
    Prostsza (i "lepsza") bedzie rezygnacja z karty niz zamkniecie konta
    (nie trace dostepu do historii przy zachowaniu braku oplat, itd).

    Ponizej pytanie i oficjalna odpowiedz na "blogu inteligo" :)

    Jak najłatwiej zrezygnować z karty Visa Electron wydanej do rachunku
    głównego w inteligo?
    Czy zastrzeżenie karty nie spowoduje automatycznego wydania nowej w miejsce
    zastrzeżonej?

    Witamy i dziękujemy za przesłane pytanie. Jeżeli chcesz zrezygnować z karty
    płatniczej wydanej do rachunku Inteligo, prosimy o kontakt z naszą infolinią
    w celu jej zamknięcia. Numer pod który należy zadzwonić to 800 121 121 lub
    +48 81 535 67 89. Jeżeli zmienisz zdanie i zechcesz korzystać z karty -
    trzeba ją będzie zamówić. Pragniemy przypomnieć, że nasi Klienci mogą
    wybierać z jakiej karty chcą korzystać: karty Visa czy MasterCard.
    Pozdrawiamy, Zespół Moje Inteligo

    http://mojeinteligo.pl/odpowiedz/?aid=620

  • 2. Data: 2011-04-19 21:46:29
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Q napisał(a):
> [...]
    > nasi Klienci mogą wybierać z jakiej karty chcą korzystać: karty Visa czy
    > MasterCard. Pozdrawiamy, Zespół Moje Inteligo

    Spoko zastrzegaj, zrobiłem tak parę tygodni temu. Karty nowej nie
    stwierdzono :)
    Odpowiedzi bankowych "specjalistów" do kontaktów z klientem lepiej sobie
    darować.

    PG

  • 3. Data: 2011-04-19 21:46:55
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > Spoko zastrzegaj, zrobiłem tak parę tygodni temu. Karty nowej nie
    > stwierdzono :)
    > Odpowiedzi bankowych "specjalistów" do kontaktów z klientem lepiej sobie
    > darować.

    Oczywiście przez WWW

  • 4. Data: 2011-04-19 23:04:19
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Spoko zastrzegaj, zrobiłem tak parę tygodni temu. Karty nowej nie
    > stwierdzono :)
    > Odpowiedzi bankowych "specjalistów" do kontaktów z klientem lepiej sobie
    > darować.

    Myslalem, ze warto tam pytac -
    - wszak dostaje sie odpowiedz "na pismie",
    no i te walory edukacyjne "dla potomnych"...

    Niestety, ichnie odpowiedzi na ichnim "blogu"
    to eseje wychwalajace zmiany / obiecujace poprawe,
    w ktorych zawsze "prosza o kontakt z infolinia"
    i czasami (w sposob dziwnie zawoalowany) odpowiadaja na pytanie.

    Normalnie jak maszyny.
    Ciekawe czy przechodza test Turinga.

  • 5. Data: 2011-04-19 23:14:32
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Spoko zastrzegaj, zrobiłem tak parę tygodni temu. Karty nowej nie
    > stwierdzono :)
    > Odpowiedzi bankowych "specjalistów" do kontaktów z klientem lepiej sobie
    > darować.

    Nie jest tak zle - kolejna odpowiedz (z "oficjalnej" infolinii) jest
    "normalna":

    "[...] informujemy, że rezygnacja z karty Inteligo Visa Electron
    jest możliwa za pośrednictwem Konsultanta Inteligo [...]
    a także w Serwisie WWW Inteligo w zakładce "Karty" -> "Karty płatnicze"
    poprzez wybranie opcji "Zastrzeż".
    Jednocześnie wyjaśniamy, że zamknięcie oraz zastrzeżenie karty Inteligo
    Visa Electron jest dyspozycją nieodwracalną. Jeżeli w przyszłości będzie
    Pan chciał korzystać z karty płatniczej, konieczne będzie ponowne jej
    zamówienie."

  • 6. Data: 2011-04-20 20:21:09
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Q napisał(a):

> [...]
    > w ktorych zawsze "prosza o kontakt z infolinia"
    > i czasami (w sposob dziwnie zawoalowany) odpowiadaja na pytanie.

    ostatnio mam kontakty z pewnym bankiem, którego infolinia na trudne
    pytania (trudne dla nich, według mnie to zupełnie podstawowe) odsyła do
    oddziału. zgadnij dokąd odsyła oddział :)))

    PG