eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[inteligo] Rezygnacja z karty poprzez jej zastrzeżenie?[inteligo] Rezygnacja z karty poprzez jej zastrzeżenie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: "Q" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [inteligo] Rezygnacja z karty poprzez jej zastrzeżenie?
    Date: Tue, 19 Apr 2011 23:30:29 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <iokur9$k2t$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-14-197.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1303248553 20573 89.79.14.197 (19 Apr 2011 21:29:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Apr 2011 21:29:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550882
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy zastrzeżenie karty w inteligo nie spowoduje automatycznego
    wydania nowej w miejsce zastrzeżonej?

    Od jakiegos czasu w ogole nie uzywam tego konta
    i chce pozbyc sie oplat za jego korzystanie.
    Prostsza (i "lepsza") bedzie rezygnacja z karty niz zamkniecie konta
    (nie trace dostepu do historii przy zachowaniu braku oplat, itd).

    Ponizej pytanie i oficjalna odpowiedz na "blogu inteligo" :)

    Jak najłatwiej zrezygnować z karty Visa Electron wydanej do rachunku
    głównego w inteligo?
    Czy zastrzeżenie karty nie spowoduje automatycznego wydania nowej w miejsce
    zastrzeżonej?

    Witamy i dziękujemy za przesłane pytanie. Jeżeli chcesz zrezygnować z karty
    płatniczej wydanej do rachunku Inteligo, prosimy o kontakt z naszą infolinią
    w celu jej zamknięcia. Numer pod który należy zadzwonić to 800 121 121 lub
    +48 81 535 67 89. Jeżeli zmienisz zdanie i zechcesz korzystać z karty -
    trzeba ją będzie zamówić. Pragniemy przypomnieć, że nasi Klienci mogą
    wybierać z jakiej karty chcą korzystać: karty Visa czy MasterCard.
    Pozdrawiamy, Zespół Moje Inteligo

    http://mojeinteligo.pl/odpowiedz/?aid=620

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1