eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[inteligo] Rezygnacja z karty poprzez jej zastrzeżenie?Re: [inteligo] Rezygnacja z karty poprzez jej zastrzeżenie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Gralak <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [inteligo] Rezygnacja z karty poprzez jej zastrzeżenie?
    Date: Tue, 19 Apr 2011 23:46:29 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <iokvs6$cc4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iokur9$k2t$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-14-36.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1303249606 12676 89.78.14.36 (19 Apr 2011 21:46:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Apr 2011 21:46:46 +0000 (UTC)
    X-User: gral74
    In-Reply-To: <iokur9$k2t$1@news.task.gda.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550883
    [ ukryj nagłówki ]

    Q napisał(a):
    > Czy zastrzeżenie karty w inteligo nie spowoduje automatycznego
    > wydania nowej w miejsce zastrzeżonej?
    >
    > Od jakiegos czasu w ogole nie uzywam tego konta
    > i chce pozbyc sie oplat za jego korzystanie.
    > Prostsza (i "lepsza") bedzie rezygnacja z karty niz zamkniecie konta
    > (nie trace dostepu do historii przy zachowaniu braku oplat, itd).
    >
    > Ponizej pytanie i oficjalna odpowiedz na "blogu inteligo" :)
    >
    > Jak najłatwiej zrezygnować z karty Visa Electron wydanej do rachunku
    > głównego w inteligo?
    > Czy zastrzeżenie karty nie spowoduje automatycznego wydania nowej w
    > miejsce zastrzeżonej?
    >
    > Witamy i dziękujemy za przesłane pytanie. Jeżeli chcesz zrezygnować z
    > karty płatniczej wydanej do rachunku Inteligo, prosimy o kontakt z naszą
    > infolinią w celu jej zamknięcia. Numer pod który należy zadzwonić to 800
    > 121 121 lub +48 81 535 67 89. Jeżeli zmienisz zdanie i zechcesz
    > korzystać z karty - trzeba ją będzie zamówić. Pragniemy przypomnieć, że
    > nasi Klienci mogą wybierać z jakiej karty chcą korzystać: karty Visa czy
    > MasterCard. Pozdrawiamy, Zespół Moje Inteligo
    >
    > http://mojeinteligo.pl/odpowiedz/?aid=620
    >

    Spoko zastrzegaj, zrobiłem tak parę tygodni temu. Karty nowej nie
    stwierdzono :)
    Odpowiedzi bankowych "specjalistów" do kontaktów z klientem lepiej sobie
    darować.

    PG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1