    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: inteligo i nocne przetwarzanie - ciag dalszy
    Date: Sat, 12 Jan 2002 00:29:57 +0100
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@pe172.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam ponownie,

    Właśnie sprawdzam empirycznie działanie konta Inteligo podczas owego nocnego
    przetwarzania i nie zauważyłem ŻADNYCH niedogodności. Nawet przelew
    jednorazowy da się zrobić. Historię sprawdzić.

    Serwis TEL, WWW i WAP działa OK.

    Wczoraj była po prostu modernizacja systemu, zapowiedziana zresztą.

    No to ja się pytam - jakie są NAPRAWDĘ niedogodności z tym nocnym
    przetwarzaniem? Bo ja takowych nie zauważyłem empirycznie...

    Według FAQ nie można zmienić parametrów zlecenia stałego. Czy to jest
    prawda? No bo skoro mnie udało się dokonać przelewu jednorazowgo... No -
    prawie - podałem numer rachunku, system poprosił o kod, podałem go, ale
    potem było info, że rachunek jest zamknięty [była to prawda, bo sam
    zamykałem subkonto]. Tak więc uważam, że da się zrobić wszystko...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl