eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinteligo - piętnuję sposób informacji o aktualizacji regulaminuinteligo - piętnuję sposób informacji o aktualizacji regulaminu
  • Data: 2012-08-10 00:17:06
    Temat: inteligo - piętnuję sposób informacji o aktualizacji regulaminu
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałem ja dzisiaj sprawdzić stan konta w inteligo, przed pójściem do
    bankomatu.

    Wchodzę komórką (przeglądarka z androidem), po zalogowaniu się widzę
    jakieś informacje o tym że się coś tam zmieniło, linki do pdfów.

    No ale to mi zasłania zupełnie listę rachunków i nie widzę ile mam na
    koncie.

    Myślę sobie, coś sobie wykombinowali z javascriptem, mobilna
    przeglądarka sobie nie radzi, trzeba otworzyć laptopa.

    A trzeba wiedzieć, że internet miałem bardzo, ale to bardzo cieniutki
    tego dnia. Odpalam, loguję się i co ... tak samo mi wyskakuje na cały
    ekran, tak samo zamknąć się nie da, ale coś się pracowicie ładuje.

    Po pół godziny prawie się załadowało, dopiero wtedy mogłem sprawdić stan
    konta, douzupełnić itd....

    p. m.