    From: "klimecki" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: inteligo...wrrr
    Date: Mon, 2 Aug 2004 22:25:09 +0200

    wczoraj odebralem papiery od kuriera, dzis z rana przystapilem do
    'aktywacji' ,niestety pod wlos, bo pani stwierdzila 'niezgodnosc mojej
    odpowiedzi' na pewne slynne pytanie. Upieralem sie przy swoim wiec odmowa
    dostepu, dalej sie upieram, wiec 'sprawdzimy nagrana rozmowe i w ciagu 7-u
    dni oddzwonimy. Mowie ze zalezy mi na czasie, dostaje propozycje, ze
    oddzwonia w ciagu 2 dni, jesli...przyznam ze to moja pomylka. Wrrr...ale 2
    dni to nie 7:). Przyznalem (wbrew sobie), oddzwonili, wymyslilem kosmicznie
    glupie pytanie i rownie denna odpowiedz, przebilem sie przez te wszystkie
    melodyjki w oczekiwaniu na zywa istote po drugiej stronie, po dlugich bojach
    wprowadzalem hasla by je zaraz zmienic, az uslyszalem zbawcze: konto
    aktywne, katra aktywna, pin nadany, wprowadzony, aktywny, haslo telefoniczne
    zmienione i przyjete. Ech ulga. Bylem w pracy, wiec juz sobie odpuscilem
    logowanie przez www. I to byl blad. Dopiero niedawno w domowym zaciszu
    zobaczylem ze jeden ze znakow hasla www jest jakis dziwny - chyba
    niedodrukowany - cos miedzy 1, I, L -sam nie wiem, proby logowania skonczyly
    sie wiadomo jak (tak, blokada...). Czy moge uzyskac przez biuro obslugi samo
    nowe haslo na www? Czy znow, wypelnianie, zglednie telefon, kurier, koperta
    itp i znow nic od reki? moze ktos przerabial ten temat?
    ps. juz jakis czasem uzywam mBanku i jestem zadowolony, nie mialem przygot
    jak wyzej, pomysl z inteligo powstal niedawno z racji bankomatow
    (wylacznie), czy mam liczyc na jeszcze jakies szopki?:), moze to zemsta
    (takie fatum) marmurowego pko sa, ktore porzucilem w poniedzialek?
    pozdrawiam Grupowiczow
    kp