  • Data: 2009-06-06 19:46:21
    Temat: jak jest liczony wibor 3m w banku millenium
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie
    zastanawia mnie jak jest liczony wibor 3m w banku millenium.
    Dokładniej mówiąc chodzi mi o dzień 5 czerwca. na stronie swojej podają
    że wartość ta wynosi 4,17%. zaś np. bank bzwbk bierze wibor 3m
    identyczny jaki podaje routers czyli 4,63% i to też 5 czerwca...

    może ktoś mi wyjaśnić na czym polega haczyk???