    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Date: Wed, 26 Aug 2009 22:18:46 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    w tytule wątku nie ma pomyłki. planuję dokonanie stu
    tysięcy przelewów (CHYBA wymyśliłem sposób na ulepszenie
    pomysłu Leszka) ALE zastanawiam się jak najtaniej wysłać
    coś takiego, przy czym pod pojęciem "najtaniej" rozumiem
    ograniczenie czasu i własnej pracy kosztem rozsądnej ceny.

    reczne wpisywanie tysięcy nr kont, zatwierdzanie tysiącami
    kodów jednorazowych, zaspamowanie na śmierć mojej komórki
    hasłami sms-owymi, noszenie pliku list haseł jednorazowych
    w ciężkim plecaku, to nie to o czym marzę.

    słyszałem coś że są jakieś systemy do wysyłania masowych
    przelewów, ponoć są jakieś programy piszące paczki przelewów
    do ING on-line (mam tam darmowego e-directa)

    oczywiscie dla realizacji celu to wcale nie musi byc ing ale
    w ogóle nie wiem od czego zacząć, jestem kompletnie zielony
    jeśli ktoś może mi pomóc, proszę o konkretne porady...