eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
  • Data: 2009-08-26 20:57:02
    Temat: Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-26 22:18, k...@o...pl wrote:
    > w tytule wątku nie ma pomyłki. planuję dokonanie stu
    > tysięcy przelewów (CHYBA wymyśliłem sposób na ulepszenie
    > pomysłu Leszka) ALE zastanawiam się jak najtaniej wysłać
    > coś takiego, przy czym pod pojęciem "najtaniej" rozumiem
    > ograniczenie czasu i własnej pracy kosztem rozsądnej ceny.
    Powiedz tylko, gdzie pozakładasz tyle kont?

    > reczne wpisywanie tysięcy nr kont, zatwierdzanie tysiącami
    > kodów jednorazowych, zaspamowanie na śmierć mojej komórki
    > hasłami sms-owymi, noszenie pliku list haseł jednorazowych
    > w ciężkim plecaku, to nie to o czym marzę.
    W którym banku pozakładasz tyle kont?

    > słyszałem coś że są jakieś systemy do wysyłania masowych
    > przelewów, ponoć są jakieś programy piszące paczki przelewów
    > do ING on-line (mam tam darmowego e-directa)
    Pytałem o to około 12 lub 13 lipca na grupie.

    > oczywiscie dla realizacji celu to wcale nie musi byc ing ale
    > w ogóle nie wiem od czego zacząć, jestem kompletnie zielony
    > jeśli ktoś może mi pomóc, proszę o konkretne porady...
    Mój pomysł opierał się na wykonywaniu przelewów o wysokości 3 gr na
    rach. walutowy w EUR. Zaokrąglone dawały 0,01 EUR. Zyski spokojnie
    mogłyby iść w tysiące, gdyby nie to, że nie znalazłem jeszcze banku,
    który przyjmowałby takie przelewy. mBank i Alior zwróciły przelewy, a w
    Nordei pieniądze się rozpłynęły.

    Ostatecznie próbowałem przelewać w Aliorze z rach USD->EUR. "Zarobiłem"
    w ten sposób 2 zł i dałem sobie spokój, bo interfejs Aliora jest tak
    skonstruowany, że napisanie skryptu, który robiłby te przelewy i
    dodatkowo obsługiwał błędy (np. strona się niezaładowała, czy
    wylogowanie) jest bardzo trudne (Ajax). Ciekawe, kiedy wprowadzą captcha.