  • 41. Data: 2009-08-28 16:09:14
    Temat: Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 27.08.09 13:43, k...@o...pl pisze:
    > ... nie ma także artykułu kk zabraniającego wysyłania jednogroszowych przelewów...

    W Citi jest :D

    --
    Pete

  • 42. Data: 2009-08-28 18:30:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pete" h78vf5$en0$...@n...dialog.net.pl

    > W Citi jest :D

    Można la nie ileś groszy, ale cos plus te ileś, aby w zaokrągleniu przybyło.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2009-08-28 20:41:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:h796sn$shj$6@inews.gazeta.pl

    > A mnie wydaje się, że ZUS mógłby już wyliczać
    > świadczenia w euro i przeliczać na złote. ;)

    A po co sobie tak życie utrudniać. Nie lepiej zmienić tylko PLN na EUR bez
    zmiany stanu liczbowego. Przynajmniej ludzie będą szczęśliwi bo ceny w PL to
    już wielu produktów wyższe niż na zachodzie.

  • 44. Data: 2009-08-28 21:49:14
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-27 13:48, k...@o...pl wrote:

    > rozumiem

    > że co?
    > Nordea była nadawcą czy odbiorcą?
    > i jak przelewy mogą "się rozpłynąć"?

    Jak wysłałem do mBanku i Aliora na rach. walutowe te przelewy dostałem
    zwroty, że numery rach. są błędne. Z Nordei natomiast nie dostałem
    zwrotu, a saldo na rachunku się nie zmieniło, więc po prostu kasa
    wyparowała.

  • 45. Data: 2009-08-28 21:52:28
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-28 20:30, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Pete" h78vf5$en0$...@n...dialog.net.pl

    > Można la nie ileś groszy, ale cos plus te ileś, aby w zaokrągleniu
    > przybyło.

    Już ktoś to proponował w tym wątku. Nie można tak zrobić, ponieważ kursy
    kupna i sprzedaży różnią się.

  • 46. Data: 2009-08-28 22:45:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi.Pavlack" h79e8r$sb7$...@n...interia.pl

    > A po co sobie tak życie utrudniać. Nie lepiej zmienić tylko PLN na EUR bez
    > zmiany stanu liczbowego. Przynajmniej ludzie będą szczęśliwi bo ceny w PL to
    > już wielu produktów wyższe niż na zachodzie.

    Chodzi ci o to, że są wyższe po przeliczeniu na tę sama walutę?
    Pojedź na Litwę -- tam jest drożej niż u nas. :)
    Dziwię się rodakom handlującym na Suwalszczyźnie -- na Litwie
    mieliby raczej lekkie życie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2009-08-28 23:54:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XYZ" h79jj7$pv2$...@n...onet.pl

    > Już ktoś to proponował w tym wątku. Nie można tak zrobić,
    > ponieważ kursy kupna i sprzedaży różnią się.

    Chyba nie rozumiemy się. Jeśli nie można przelać 3 gr, które
    w zaokrągleniu dałyby zysk, można zlać ileś zł.gr, które też
    dadzą zysk z zaokrąglenia -- mniejszy relatywnie, ale ten sam
    bezwzględnie, lub nawet lepszy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2009-08-29 07:23:14
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-29 01:54, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > w zaokrągleniu dałyby zysk, można zlać ileś zł.gr, które też
    > dadzą zysk z zaokrąglenia -- mniejszy relatywnie, ale ten sam

    Przecież wtedy masz jedynie zysk z gr groszy a z zł złotych tracisz
    zł*K/S (K i S to kursy kupna i sprzedaży). Jeżeli sądzisz, że mówię o
    czymś innym, podaj swój przykład.

  • 49. Data: 2009-08-29 08:00:41
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > zwroty, że numery rach. są błędne. Z Nordei natomiast nie dostałem
    > zwrotu, a saldo na rachunku się nie zmieniło, więc po prostu kasa

    myślę, że gdyby klient się uparł, to bank musiałby mu pieniadze oddać
    bo pieniądze nie mogą "ot tak sobie się rozpłynąć".

    przypuszczam że było to kilka złotych i o równowartość piwa nie będziesz
    składać reklamacji i wielokrotnie wydzwaniać ponosząc koszty kilku piw...

  • 50. Data: 2009-08-29 08:20:51
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:h79vki$8e8$1@inews.gazeta.pl

    > Chodzi ci o to, że są wyższe po przeliczeniu na tę sama walutę?

    Coś ten deseń - po prostu jeżeli ktoś teraz ma 1200 PLN emerytury niech
    dostaje 1200 EUR i będzie OK :)

    > Pojedź na Litwę -- tam jest drożej niż u nas. :)

    Byłem kilka dni temu przy litewskiej granicy. Najazd Litwinów na polskie
    sklepy i stacje - tak mogę to tylko opisać.