  • 1. Data: 2009-01-08 19:01:28
    Temat: jak napaśc bank
    Od: "Krzysztof.Kocioł" <n...@s...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/2682,1893611,warszawa_uzbr
    ojony_mezczyzna_obrabowal_bank,wydarzenie_lokalne.ht
    ml

    Zauważcie że nikt nie napada na VW bank - Niemiecka solidność

    jk

  • 2. Data: 2009-01-08 19:45:30
    Temat: Re: jak napaśc bank
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zauważcie że nikt nie napada na VW bank - Niemiecka solidność
    >
    > jk

    na mBank też dość rzadko napadają, ale to po części przecież też
    niemiecka solidność ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-01-08 20:35:31
    Od: "Krzysztof.Kocioł" <n...@s...pl>

    > na mBank też dość rzadko napadają, ale to po części przecież też

    Zauważ, że tylko VW bank ba centralny Niemiecki system informatyczny
    (bezpieczny)

    jk

  • 4. Data: 2009-01-08 20:37:57
    Od: BK <b...@g...com>

    On 8 Sty, 21:35, "Krzysztof.Kocioł" <n...@s...pl> wrote:

    > Zauważ, że tylko VW bank ba centralny Niemiecki system informatyczny
    > (bezpieczny)
    >
    > jk

    A ja myslalem, ze to glownie dlatego, ze nie ma placowek.

    Toyota Bank, Fiat Bank, Ford Bank, GMAC tez nie sa jakos czesto
    napadane ;)

  • 5. Data: 2009-01-08 20:47:22
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Witam
    A po co napadac na bank. Przecież większośc banków nie ma pieniędzy. Ostanimi
    czasy, część banków, wręcz przyznaje się do tego publicznie.
    PP

  • 6. Data: 2009-01-08 22:35:42
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "PL(N)umber_One " news:gk5ooq$5gu$1@inews.gazeta.pl

    > Przecież większośc banków nie ma pieniędzy. Ostanimi
    > czasy, część banków, wręcz przyznaje się do tego publicznie.
    > PP

    A które banki są takie otwarte na prawdę, bo chyba coś mnie ominęło w
    ostatnim czasie :)

  • 7. Data: 2009-01-09 03:11:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Edward Malinowy" gk5uha$5gc$...@n...interia.pl

    > A które banki są takie otwarte na prawdę, bo chyba
    > coś mnie ominęło w ostatnim czasie :)

    Na pewno nie mają, skoro pożyczają ode mnie. ;)
    Ale ja nie taki, aby odwracać się od ubogich. ;)
    Zawsze pożyczę to, co mi zbywa -- oby na dobry procent. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2009-01-09 10:53:00
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Banki spermy?
    Najsłynniejszy jest w Danii, daje zarobić, ale tylko Under24 czy jakoś tak.

    -----

  • 9. Data: 2009-01-09 14:14:18
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    A ja myslalem, ze to glownie dlatego, ze nie ma placowek.

    Toyota Bank, Fiat Bank, Ford Bank, GMAC tez nie sa jakos czesto
    napadane ;)

    Co z tego, kiedy nie mają niemieckiem solidności, tak jak VW Bank!

    marekz

  • 10. Data: 2009-01-09 14:15:34
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]

    > A ja myslalem, ze to glownie dlatego, ze nie ma placowek.
    >
    > Toyota Bank, Fiat Bank, Ford Bank, GMAC tez nie sa jakos czesto

    Co z tego, kiedy nie mają niemieckiej solidności, tak jak VW Bank! :)

    marekz