  • 1. Data: 2009-01-08 13:28:13
    Temat: mBank - podwyzka odnowienia limitu mbiznes
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    mBank podniosl oplate za odnowienie limitu kredytowego
    dla firm z 0% na 1% :(

    a.

  • 2. Data: 2009-01-08 16:46:28
    Temat: Re: mBank - podwyzka odnowienia limitu mbiznes
    Od: gollum <o...@r...pl_NOSPAM>

    Wemif pisze:
    > mBank podniosl oplate za odnowienie limitu kredytowego
    > dla firm z 0% na 1% :(

    Od 15 lutego 2009

    Tak to jest - nałapać naiwnych a później z nich doić ile wlezie, bo jak
    ktoś już ma limit kredytowy to raczej z niego nie zrezygnuje... Cały
    mBank...

  • 3. Data: 2009-01-08 18:31:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    gollum <o...@r...pl_nospam> wrote:

    > Tak to jest - nałapać naiwnych a później z nich doić ile wlezie, bo jak
    > ktoś już ma limit kredytowy to raczej z niego nie zrezygnuje... Cały
    > mBank...

    Tak samo zrobili z limitem dla klientów indywidualnych. Nie podoba mi
    się to.

    a.

  • 4. Data: 2009-01-08 18:37:34
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Wemif napisał(a):

    > Tak samo zrobili z limitem dla klientów indywidualnych. Nie podoba mi
    > się to.

    to znaczy co zrobili? prowizja 1% dla indywidualnych jest od zawsze

    PG

  • 5. Data: 2009-01-08 18:57:27
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > to znaczy co zrobili? prowizja 1% dla indywidualnych jest od zawsze

    Nie od zawsze. W lipcu 2007 było 0%, ale już rok później 1%. Nie wiem
    kiedy się zmieniło.

    a.

  • 6. Data: 2009-01-08 19:00:03
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > to znaczy co zrobili? prowizja 1% dla indywidualnych jest od zawsze

    Faktycznie, za odnowienie byla, ale w promocji dawali 0% za 1.rok.

    a.

  • 7. Data: 2009-01-08 19:07:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Faktycznie, za odnowienie byla, ale w promocji dawali 0% za 1.rok.

    czy ten limit ma jakiś związek z kartą kredytową?

  • 8. Data: 2009-01-08 19:36:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:

    > czy ten limit ma jakiś związek z kartą kredytową?

    nie.

    a.

  • 9. Data: 2009-01-08 20:59:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > nie.

    dopiero co mam pierwszą kartę kredytową
    i się przestraszyłem wydatku ;-p

  • 10. Data: 2009-01-09 00:17:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" gk5pfu$a6q$...@i...gazeta.pl

    > dopiero co mam pierwszą kartę kredytową i się przestraszyłem wydatku ;-p

    Sprawdź, czy karta będzie bezpłatna za rok (jeśli będzie płatna -- wypowiedz
    umowę na czas) i spłacaj terminowo pełne (pokazane na wyciągu) zadłużenie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'