    From: "rfv14" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jak odebrać pieniądze?
    Date: Wed, 8 Oct 2008 23:38:48 +0200

    Witam,
    W jaki sposób mogę odebrać pieniądze, które ktoś wpłacił na konto banku?

    Mam taką sytuację:
    Za pomocą polecenia przelewu, wpłaciłem pieniądze w banku PKO BP na konto
    innej osoby. Ona jednak stwierdziła, że nie przyjmie tych pieniędzy, i
    "odeśle je na nr konta z którego zostały wysłane". Jak rozumiem to chodzi
    jej o numer banku, ponieważ ja wysłałem te pieniądze nie przelewem, tylko
    przez polecenie wpłaty (czyli bez podawania mojego konta). Gdzie powinienem
    się zgłosić, żeby odebrać pieniądze? Mam oczywiście potwierdzenie polecenia
    wpłaty. Czy ktoś mógłby mi poradzić? Z góry dziękuję za pomoc.