eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak to jest w Lukasie ;-((jak to jest w Lukasie ;-((
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jak to jest w Lukasie ;-((
    Date: Thu, 15 May 2008 21:44:21 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 38
    Message-ID: <g0i3r5$16qi$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c1-4.icpnet.pl
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1210880677 39762 62.21.1.4 (15 May 2008 19:44:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 May 2008 19:44:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:446981
    [ ukryj nagłówki ]

    zapomnialem loginu i hasla do konta, zadzwonilem na infolinie, gdzie mi
    kobita przypomniala login, ale haslo i zmiana adresu do korespondencji to
    juz TYLKO w placowce... - tak twierdzila

    udalem sie do placowki, gdzie (przy okazji) zaktualizowalem dane osobowe i
    wygenerowalem nowe haslo (oplata 3,50 zl), na koniec zapytalem o saldo konta
    i to wszystko

    wrocilem do domu chce sie logowac i ZONK ;-(
    dzwonie jeszcze raz i...
    1. okazalo sie, ze pierwsza kobita (z infolinii) zmienila mi login, ale
    przypomniala mi moj stary i logowac sie nie moglem, za zmiane oczywiscie
    3,50 zl - o koszcie nie poinformowala
    2. nowe haslo i dane osobowe mozna zmienic przez infolinie (IVR) czyli
    niepotrzebnie jechalem kawal drogi do placowki
    3. w placowce oprocz 3,50 pobrano ode mnie jeszcze oplate 1zl za
    potwierdzenie transakcji!!! z tym, ze ja zadnej transakcji nie wykonywalem
    tylko aktualizowalem dane osobowe! poza tym saldo jakie mi podala
    dysponentka nijak mialo sie do tego wlasciwego, o pobranej zlotówce
    dowiedzialem sie dopiero z historii konta chociaz pytalem jakie pobrala
    oplaty, rozumiem niepoinformowanie klienta o oplacie jak klient o to nie
    pyta, ale zapytalem i zwyczajnie mnie oklamano!
    4. zlozylem reklamacje, bo przeciez jak nie ma transakcji to nie ma tez
    oplaty!
    bank bedzie ja rozpatrywal iles tam tygodni

    wnioski:
    naciąganie klienta, niedoinformowanie, wręcz oszustwo...to jest wlasnie
    Lukas Bank, uwazajcie na nich!!!

    a chcialem przelac tam troche kasy na to promocyjne konto, efekt raczej
    bedzie taki, ze konto zamknę i nie będę się nawet zblizal do tego banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1