  • 1. Data: 2006-12-28 18:58:19
    Temat: jaka karta do zakupow internetowych?
    Od: "d31" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    chcialbym dokonac zakupow w sklepie internetowym ktory wymaga podania takich
    danych jak: Card holder, Creditcard number, Expiry Date, Card Verification
    Code. sklep honoruje tylko karty visa i mastercard, ale nie wiem jaka
    dokladnie tzn. jaki model musze posiadac zeby moc bez przeszkod robic zakupy w
    tym sklepie moze ktos sie orientuje?

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-12-28 19:37:18
    Temat: Re: jaka karta do zakupow internetowych?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    d31 napisał(a):
> [...]
    > dokladnie tzn. jaki model musze posiadac zeby moc bez przeszkod robic zakupy w
    W tym sklepie to nie wiem ale ogolnie to raczej kazda wypukla + plaska
    Visa Electron z Inteligo
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-12-28 21:08:35
    Od: " " <d...@W...gazeta.pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> napisał(a):

    > W tym sklepie to nie wiem ale ogolnie to raczej kazda wypukla + plaska
    > Visa Electron z Inteligo

    slyszlaem z jednego zrodla ze visa electron nie moze byc, a sklep o ktory mi
    chodzi to sklep z odzieza: http://www.dressforless.de/

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2006-12-28 21:08:39
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    badzio <b...@n...epf.pl> napisał(a):
> [...]

    http://allekarta.pl
    albo
    http://direct.money.pl/money/264/

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: kamil_darczynski

  • 5. Data: 2006-12-28 21:17:57
    Od: neg <n...@n...pl>

    Może być tylko rzadko która na razie ale niedługo każda będzie działać.

  • 6. Data: 2006-12-29 03:23:53
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "d31" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > Code. sklep honoruje tylko karty visa i mastercard, ale nie wiem jaka
    > dokladnie tzn. jaki model musze posiadac zeby moc bez przeszkod robic

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/sid=34/
    lang=PL/107154-128884-05266

    bardzo wygodna rzecz.
    Nie przejmowac się napisem debetowa.
    jak najbardziej działa tak jak karta kredytowa.

  • 7. Data: 2006-12-29 07:16:39
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu d...@W...gazeta.pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > slyszlaem z jednego zrodla ze visa electron nie moze byc, a sklep o ktory mi
    > chodzi to sklep z odzieza: http://www.dressforless.de/
    Po czesci sie z Toba zgodze. 99% kart typu visa electron, ktore daja
    polskie banki, nie wyda w tej sytuacji. ale VE z inteligo jest na tyle
    mila, ze pomimo swojej plaskosci pozwala na placenie przez internet.
    --
    badzio

  • 8. Data: 2006-12-29 08:26:09
    Od: neg <n...@n...pl>

    Zawsze mnie zastanawiało, jak karta wypukła może być debetowa (płatność do
    wysokości salda) gdy posiadacz ciągle płaci w takich miejscach gdzie nie ma
    terminalu sprawdzającego czy nie ma debetu i wkrótce narobi sporego debetu. Ci
    którzy przyjmują karty bez terminalu to ryzykanci, bo karta może być już dawno
    nieważna z tego powodu.

  • 9. Data: 2006-12-29 12:25:17
    Od: " d31" <d...@W...gazeta.pl>

    jesli ktos ma te dwie karty to moze cos o nich wiecej napisze bo w sumie
    zastanawiam sie nad ktoras z nich i decydujace przy wyborze jest brak oplat
    zwiazanych z jej korzystaniem. co do oplat za allekarte to sie takowych nie
    doszukalem natomiast karta money.pl z tego co wyczytalem jest bezplatna tylko
    przez pierwsze 12 miesiecy, a za korzystanie przez kazdy kolejny miesiac
    naliczana jest oplata w wysokosci 5 zl w przypadku niezrealizowania minumum 5
    transakcji w danym miesiacu. co ciekawe informacja pochodzi z oficjalnej
    strony banku BZWBK natomiast na stronie money.pl jest podane ze korzystanie z
    kart jest bezplatne az przez pierwsze 2 lata, a za kolejne pobierana jest
    oplata 25 zlotych na 2 lata wiec w sumie nie wiadomo po ktorej stronie lezy
    prawda...

  • 10. Data: 2006-12-29 14:39:33
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "neg" <n...@n...pl> wrote in message news:en2jf3$3bl$1@aioe.org...
> [...]
    > debetu. Ci którzy przyjmują karty bez terminalu to ryzykanci, bo karta
    > może być już dawno nieważna z tego powodu.

    karta może być
    a) wypukła i płaska oraz
    b) debetowa (debit), kredytowa (credit), lub obciążeniowa (charge).
    W efekcie masz sześć kombinacji.

    To o czym myslisz jak najbardziej jest możliwe.
    Zrobisz tranakcję "poniżej zera" = zabulisz "karę" jak w regulaminie karty.
    Karta z powodu przekroczenia salda , tudzież osiągnięcia dna wcale nie staje
    sie nieważna, a i tak obciaży ciebie.
    Sprzedawca nic nie ryzykuje. Konsekwencje niepilnowania budżetu poniesiesz
    ty.