  • 1. Data: 2006-12-28 09:18:39
    Temat: kredyt dla firmy w mBanku - pytanie ???
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    witam

    jak w temacie, czy ktos korzystal i moglby podzielic sie swoimi
    doswiadczeniami?

    jakie dokumenty, procedura, dostepnosc kredytu, szybkosc zalatwienia
    i oczywiscie ogolna ocena calego procesu ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2006-12-28 16:45:08
    Temat: Re: kredyt dla firmy w mBanku - pytanie ???
    Od: "Pajchiwo" <p...@h...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jakie dokumenty, procedura, dostepnosc kredytu, szybkosc zalatwienia
    > i oczywiscie ogolna ocena calego procesu ;-)

    Dokumenty standard - zaśw. o dochodach, + wyciąg z konta (jeśli pieniądze przychodzą
    na inne konto), kserokopia dwóch dokumentów ze zdjęciem oraz umowa.
    Problemem jest jedynie kontakt z siedzibą (w celu weryfikacji chyba).
    Jeżeli nie masz jej w swoim miejscu zamieszkania to nie ma co liczyć że do Ciebie
    przyjadą (mimo takich deklaracji na stronach mBanku) - trzeba się do nich
    pofatygować.
    Kredyt dostępny (dla osób nie mających oddziału w swoim mieście) w ciągu dwóch
    tygodni (razem z dostarczeniem dokumentów).
    Spłaty właściwie dowolne - masz termin graniczny do którego musisz spłacić i górną
    granicę na którą możesz się zadłużyć - reszta ich nie interesuje.
    Odsetki naliczane na koniec miesiąca od pozostałej do spłacenia kwoty.
    Acha - i nikt nie wnika na co wydajesz pieniądze - możesz sfinalizować kilka zakupów
    w różnych miejscach, lub - po prostu - przetańczyć kasę (jak lubisz) :).

    Ogólnie oceniam dobrze ten kredyt - w/g mnie jest najlepszy z dostępnych w tym roku
    ofert (a grzebałem w nich ponad miesiąc zanim się zdecydowałem).

    Pozdrawiam:
    Pajchiwo

  • 3. Data: 2006-12-28 16:46:42
    Od: "Pajchiwo" <p...@h...pl>

    Ech...
    Sorki - pisałem o kredycie osobistym, nie o firmowym.
    Z kredytu firmowego nie korzystałem - przepraszam za wprowadzenie w błąd.

    Pzdr.:
    Pajchiwo

  • 4. Data: 2006-12-28 17:52:14
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > Sorki - pisałem o kredycie osobistym, nie o firmowym.
    > Z kredytu firmowego nie korzystałem - przepraszam za wprowadzenie w błąd.

    luzik, zdarza sie

    jak dziala kredyt dla osoby fizycznej - wiem, potrzebuje info o
    kredytach dla firm w mBanku

    pozdr.
    RobertS