  • 11. Data: 2004-11-18 18:46:22
    Temat: Re: jaka najtańsza KK?
    Od: "Walter Lui" <w...@t...yahoo.com>

    "Artur Kosmaty" <a...@i...pl> wrote in message
    news:cnioso$4l4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Wiam !
    > !. Citi - creditshield nie można zrezygnować, jest obowiązkowe
    > przynajmniej
    > dla mnie.

    To ciekawe, bo ja zrezygnowalem jakies 2 lata temu bez problemu...Mam Citi
    Gold..

    > 2. Oprecontowanie w ramach Komfort wynosi 9,99 % tylko do końca roku
    > (promocja jak się okazało, jeśli skorzystasz).

    I mozna rozbic tylko ostatni wyciag i to konkretne zakupy.

    > 3. Austria w postaci Reifa coś tam jest obecnie 9,99 %, potem 19 %.

    Oni wszyscy klamia...Miej to na uwadze. Banki to zlodzieje...

    > 4. BPH rulezz :)
    > 5. A może PKO BP ? :))

    Takowa tez mam -24% przy zlotej

  • 12. Data: 2004-11-18 19:21:18
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    > "Artur Kosmaty" <a...@i...pl> wrote in message

    credit Shield nigdy nie było obowiązkowe, przy nowej karcie jest gratis
    przez pierwsze trzy miesiące, a potem juz sie za nie płaci. Można z niego
    zrezygnowac telefonicznie - w przeciwieństwie do pakietu bezpieczeństwa,
    który kosztuje 6,50 pln miesięcznie i z którego zrezygnowac się nie da
    (wyjątek - klienci z kontem CitiGold nie płącą za pakiet bezpieczeństwa, tak
    samo zresztą jak opłat rocznych za karty kredytowe)

  • 13. Data: 2004-11-18 20:11:35
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    Seba <b...@b...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    tak
    > samo zresztą jak opłat rocznych za karty kredytowe)

    Rezygnację z pakietu bezpieczeństwa na rok zaproponował mi Citi wraz ze
    zwolnieniem z opłaty rocznej. To wszystko dostałem po złożeniu wniosku o
    rezygnację z karty na rzecz Visa Nowa w Reiffeisen.

  • 14. Data: 2004-11-18 21:37:04
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 18:36:00 +0100, Bob naskrobał(a):

    > pierwszy raz widze, aby oprocentowanie nominalne było wyzsze od
    > efektywnego...

    polakowi nigdy nie dogodzisz :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 15. Data: 2004-11-18 22:44:40
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Nie mogę uwierzyć, że ktoś chce finansować kartą kredytową wykańczanie mieszkania :-o
    Nie lepiej o limit kredytowy w ROR się ubiegać??
    JaC

  • 16. Data: 2004-11-19 18:26:29
    Od: "Krzysztof" <k...@W...pl>

    > Nie mogę uwierzyć, że ktoś chce finansować kartą kredytową wykańczanie
    > mieszkania :-o
    > Nie lepiej o limit kredytowy w ROR się ubiegać??
    > JaC

    limit z ekonta cały wykorzystałem- wiec została tylko KK...

  • 17. Data: 2004-11-20 19:07:56
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Bez przesady, jeszcze obrączki do lombardu możesz zanieść...
    ;-)