  • 1. Data: 2004-02-16 17:19:00
    Temat: jaki bank byscie polecili na założenie...
    Od: "Marineri" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w nim konta firmowego? (zwykła działalność)

  • 2. Data: 2004-02-17 08:38:13
    Temat: Re: jaki bank byscie polecili na założenie...
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marineri" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > w nim konta firmowego? (zwykła działalność)

    google.com

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-02-17 17:34:17
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Tomasz Waszczynski napisal/a:

    > google.com

    a ja się z tym nie mogę zgodzić - szukam w guglach "konto firmowe" na pbb i
    dostaję takie tematy:
    wpłaty na konto firmowe - miesiąc temu
    ktore konto firmowe wybrac inteligo czy mbank? - pół roku temu
    UWAGA na konto firmowe w INTELIGO! - prawie rok temu
    Inteligo i konto firmowe - ile trwa ? - ponad 2 lata temu

    więc koleś, który zakłada DG powiedzmy od marca 2004 ma pełne prawo zapytać
    o konto firmowe na tej grupie i będzie to bardziej konstruktywne niż
    biadolenie nad 50 gr opłaty w mbanku

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 4. Data: 2004-02-17 17:49:17
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > a ja się z tym nie mogę zgodzić - szukam w guglach "konto firmowe" na pbb

    To inaczej sformułuj pytanie i szukaj w treści, a nie temacie. Wątków o
    kontach dla firm przewija się kilka każdego miesiąca.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-02-17 18:09:54
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Tomasz Waszczynski napisal/a:
    > To inaczej sformułuj pytanie i szukaj w treści, a nie temacie. Wątków
    > o kontach dla firm przewija się kilka każdego miesiąca.

    akurat nie śledzę takich wątków, więc nie wiem - może masz rację - tylko tak
    dla formalnosci napisałem, bo porównując wolumen bullshitu wylanego nad
    opłatą w mbanku do tego skromnego pytania poczułem pewną dysproporcję :-))

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 6. Data: 2004-02-17 21:06:17
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > dla formalnosci napisałem, bo porównując wolumen bullshitu wylanego nad
    > opłatą w mbanku do tego skromnego pytania poczułem pewną dysproporcję :-))

    Trudno się nie zgodzić :)

    Pozdrawiam,
    Washko