  • 31. Data: 2014-12-09 13:34:41
    Temat: Re: je*any mbank
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Dec 2014 12:55:13 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Trzeba przeczytać stronę do końca a nie wybierać tego, co się wydaje być tym
    > czego się szuka :).

    Mało przeczytać - nawet jak NIC nie ma, to należy pojeździć myszą po
    całej stronie - a nuż się coś znajdzie (przykład: "dostosowanie paska
    finansów do swoich potrzeb", po wejściu na te opcję nic, nawet
    kolorystyka, nie wskazuje na to, że cokolwiek można zrobić. Dopiero jak
    "się najedzie myszą" to kolor linii robi sie w inversie i pojawia się
    napis "modyfikuj").

    > Czyli co?
    > Nie mogę sobie wszystkich różnych opłat za syna zgromadzić razem pod jego
    > imieniem z jasnym opisem

    Czyli tak naprawdę brakuje Ci opcji grupowania odbiorców przelewów. Może
    jednak jest, a tylko my nie potrafimy znaleźć? Może ktoś coś wie?

    > Czyli ostatnie co mnie trzymało przy mBanku (jestem z tych pierwszych) mi
    > zabrali.

    A mnie rozbawia możliwość robienia przelewu na fejsa, na komórkę oraz
    nazywanie odbiorcy przelewu moim "kontaktem". Po kliknięciu opcji
    przelew mam smutny komunikat, że nie mam ulubionych odbiorców, oraz że
    mogę dodać nowy kontakt lub dodać znajomych z fejsbuka. A ja chcę tylko
    zrobić przelew... ;->

    Trudno, jestem staroświecka i nie jestem już 'targetem' mBanku. I muszę
    się z tym pogodzić.

    Aczkolwiek jedno muszę odszczekać i oddać im sprawiedliwość - w
    ustawieniach jest możliwość odłączenia ikonki mGra ;)

    PS. Bardzo przyjazne (moim zdaniem!) grupowanie odbiorców ma Meritum.

    --
    Imka

  • 32. Data: 2014-12-09 14:02:15
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 19:31:45 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Wiem, że raczej ciężko coś tu reklamować ale ja bym jednak to im opisał
    > i spróbował reklamować, skoro miałeś wymaganą ilość USD na koncie a
    > wysłałeś z PLN co wiadomo, że jest dla Ciebie raczej mniej korzystne.
    > Może coś wskórasz, raczej wątpię ale może ;)

    Szkoda czasu na wieszenie na słuchawce telefonu. Żeby zmniejszyć straty w końcu
    przeszedłem na hasła SMSowe. Nie będę więcej zamawiał list haseł jednorazowych za 19
    zł. Za 2 lata wyjdę na zero.

  • 33. Data: 2014-12-09 14:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    ,1.html

    > Ale tam piszą, że trzeba wybrać "książkę odbiorców" mocodawcy i powinno
    > być dobrze. Nie jest tak?

    Nie wiem.
    Na infolinii powiedzieli ze to błąd ize nie beda go juz naprawiać. :)
    Czyzby mbankowy czynnik białkowy również potwierdzał, że nowy interfejs
    jest na tyle nieintuicyjny ze nawet pracownik banku nie moze sie go
    nauczyc?

  • 34. Data: 2014-12-09 14:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Agnieszka a...@z...pl ...

    > Nie zauważyłam problemu. Jak chcę zrobić przelew to dostaję wybór
    > rachunków w rozwijanej liście, klikam w ten, z którego chcę zrobić
    > przelew i już. Nigdy nie wysłałam z innego rachunku niż chciałam. I
    > owszem, mam więcej niż 1 rachunek.

    Widac, czytasz bardzo dokładnie.
    A ja bym jednak oczekiwał, ze jak jestem na rachunku A i wchodze w przelew
    to bank przynajmniej mnie poinformował, ze przelew pójdzie z rachunku B.
    Bo intuicyjnie to jest ze jak jestem na A to idzie z A - w koncu po cos w
    ten rachunek wszedłem.

  • 35. Data: 2014-12-09 15:44:04
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli tak naprawdę brakuje Ci opcji grupowania odbiorców przelewów. Może
    > jednak jest, a tylko my nie potrafimy znaleźć? Może ktoś coś wie?

    Jak kiedyś znajdę to się ucieszę, ale na razie już załatwiłem zamiast na
    mBank będę pieniądze dostawał na tMobile.
    Już od dwu lat miałem zamiar się przenieść (najpierw do Sync), ale możliwość
    szybkiego wykonania przelewu z listy "po mojemu" mnie trzymała.

    > PS. Bardzo przyjazne (moim zdaniem!) grupowanie odbiorców ma Meritum.

    Dążę do tego aby mieć w tym samym banku kartę kredytową i kredyt w rachunku
    (aby jak zapomnę przelać miało się z czego spłacić).
    Tak mam w mBanku, ale 5k w rachunku kosztuje 90zł a w tMobile 25zł. Meritum
    wg mnie nie daje wcale.
    Dwa podejścia do AliorSync kończyły się na tym, że działalność gospodarcza
    nie jest źródłem dochodu akceptowanym do kredytu.
    Ale brat zaczął tam coś przelewać raz na miesiąc i sami zadzwonili i już ma
    i jedno i drugie.

    Więc teraz poczekam aż zadzwonią. Muszę tylko zobaczyć, czy wszystkie zgody
    wyraziłem :)
    P.G.

  • 36. Data: 2014-12-09 16:35:42
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Dec 2014 15:44:04 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Jak kiedyś znajdę to się ucieszę, ale na razie już załatwiłem zamiast na
    > mBank będę pieniądze dostawał na tMobile.

    I dobrze. Nie pasuje - poszukać czegoś co pasuje.

    > Już od dwu lat miałem zamiar się przenieść (najpierw do Sync), ale możliwość
    > szybkiego wykonania przelewu z listy "po mojemu" mnie trzymała.

    A ja proces "migracji" z mBanku rozpoczęłam półtora roku temu. A teraz
    tylko się utwierdziłam w przekonaniu że słusznie - to już nie jest bank
    dla mnie.

    > Dążę do tego aby mieć w tym samym banku kartę kredytową i kredyt w rachunku
    > (aby jak zapomnę przelać miało się z czego spłacić).

    No patrz, u mnie jest dokładnie odwrotnie - priorytetem są kk w innych
    bankach niż ror :) Pamięć na szczęście dopisuje (jeszcze ;)

    > Tak mam w mBanku, ale 5k w rachunku kosztuje 90zł a w tMobile 25zł. Meritum
    > wg mnie nie daje wcale.

    Jest, 1,5%, min. 60 zł rocznie. O ile mówimy o cudzie pt. kredyt
    odnawialny w rachunku.

    Ale nie o tym chciałam - to wszystko tylko obrazuje jak różne są
    zapotrzebowana i oczekiwania klientów. I uważam że przy takiej ilości
    banków i ofert (lekko licząc ponad dwadzieścia banków) każdy może
    znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Przeszkadzają nam tylko czasem
    wrodzony konserwatyzm i lenistwo ;/

> [...]
    > i jedno i drugie.
    >
    > Więc teraz poczekam aż zadzwonią. Muszę tylko zobaczyć, czy wszystkie zgody

    Ponoć Alior kupił Meritum, więc prędzej czy później i tak trafimy do
    jednego wora :D

    --
    Imka

  • 37. Data: 2014-12-09 18:08:18
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > No patrz, u mnie jest dokładnie odwrotnie - priorytetem są kk w innych
    > bankach niż ror :)

    Jaki jest najistotniejszy argument za takim priorytetem?

    Nie udało mi się dostać kk w banku gdzie nie mam konta, bo chcą jakieś
    papiery, a ja nie mam na to czasu.

    > Jest, 1,5%, min. 60 zł rocznie. O ile mówimy o cudzie pt. kredyt
    > odnawialny w rachunku.

    Tak o odnawialnym (jako ubezpieczenie spłaty w GP), ale chyba rok temu byłem
    u nich i się pytałem. Z jakiegoś powodu utrwaliłem sobie, że nie mają.
    Może kiedyś nie mieli, potem mieli ale jak zapytałem to nie dla mnie.
    To wolę celować w 0,5% min 25 zł.

    > Ponoć Alior kupił Meritum, więc prędzej czy później i tak trafimy do
    > jednego wora :D

    Pokupują się na wzajem aż w końcu wszyscy trafią do jednego wora :)
    P.G.

  • 38. Data: 2014-12-09 18:17:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 09.12.2014 o 14:02, r...@g...com pisze:

    > Szkoda czasu na wieszenie na słuchawce telefonu. Żeby zmniejszyć straty w końcu
    przeszedłem na hasła SMSowe. Nie będę więcej zamawiał list haseł jednorazowych za 19
    zł. Za 2 lata wyjdę na zero.

    O ile mi wiadomo, można też teraz mailowo ale 100% pewności nie mam.

    Xenocide

  • 39. Data: 2014-12-09 18:24:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 09.12.2014 o 14:59, Budzik pisze:

> [...]
    > Bo intuicyjnie to jest ze jak jestem na A to idzie z A - w koncu po cos w

    Zalogowałem się teraz do mBanku. Mam ekonto oraz 4 emaxy. Jeżeli wejdę w
    dany rachunek i w prawy górnym rogu kliknę wykonaj przelew, to zawsze
    jako źródło mam rachunek w który wszedłem - więc kiedy to się dzieje?

    Xenocide

  • 40. Data: 2014-12-09 18:41:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości

    >O ile mi wiadomo, można też teraz mailowo ale 100% pewności nie mam.

    Preferowany teraz sposob to rozmowa/czat z pracownikiem przez
    komputer.
    Glosowy, czy nawet video.
    Co mnie bardzo dziwi, bo tak samo zajmuje jego czas, moze nawet
    bardziej.

    Ale nie - telefony zajete, czaty wolne ... oszczedzaja na liniach czy
    co ?

    J.