  • 1. Data: 2012-06-29 14:46:41
    Temat: kantor internetowy obsługujący mbank
    Od: Marcin <s...@i...p1>

    Witam,
    jako, ze mbank traktuje przelew do bre jako zewnętrzny to nie mogę
    skorzystać z fritzexchange wymieniając EUR na PLN. Przelew walutowy w
    mbanku może być tylko wewnętrzny.
    Możecie polecić mi jakiś kantor internetowy, abym mógł dokonać takiej
    transakcji?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2012-06-29 15:13:08
    Temat: Re: kantor internetowy obsługujący mbank
    Od: JotBe <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2012 12:46:41 +0000 (UTC), Marcin napisał(a):

> [...]
    > mbanku może być tylko wewnętrzny.
    > Możecie polecić mi jakiś kantor internetowy, abym mógł dokonać takiej

    Fritzexchange :)
    http://www.tinyurl.pl/?vozLJ2UD

  • 3. Data: 2012-06-30 11:56:48
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 29, 3:13 pm, JotBe <j...@o...pl> wrote:

    > Fritzexchange :)http://www.tinyurl.pl/?vozLJ2UD

    Nie siej dezinformacji, Fritz nie ma konta w mBanku i przelew EUR z
    mBanku do Fritz będzie płatny. Link który podałeś dotyczy jedynie
    bezpłatności w kierunku Fritz -> mBank.

    ZTCW konta EUR w samym mBanku, takie że rzeczywiście przelew EUR z
    mBanku na konto kantoru jest bezpłatny, mają trzy kantory:

    http://www.kantoria.com/ - spread 2.8 grosza, min transakcja 1 PLN,
    godziny transakcji 08:30 - 16:00

    https://www.kantor-internetowy.eu/ - spread 3.5 grosza, min
    transakcja 100 EUR, godziny transakcji 09:00 - 15:45

    http://www.lowspread.pl/ - godziny transakcji 09:00 - 16:30, spread
    zależny od kwoty wymiany:
    4.25 grosza od 10 EUR do 1000 EUR
    3.25 grosza od 1000 EUR do 10000 EUR
    2.25 grosza od 10000 EUR wzwyż

    Czyli do 10000 EUR najlepsza jest http://www.kantoria.com/ a powyżej
    http://www.lowspread.pl/

    Wszystkie trzy oczywiście działają wyłącznie w dni robocze, czyli pon-
    pt oprócz świąt.

    Jeżeli ktoś zna jeszcze jakieś inne kantory z kontami walutowymi w
    samym mBanku (numer rozliczeniowy 11402004) to pisać.

  • 4. Data: 2012-06-30 13:21:52
    Od: MarcinK <m...@u...gazeta.pl>

    > Jeżeli ktoś zna jeszcze jakieś inne kantory z kontami walutowymi w
    > samym mBanku (numer rozliczeniowy 11402004) to pisać.

    domwaluty.pl

  • 5. Data: 2012-06-30 13:31:02
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 30, 1:21 pm, MarcinK <m...@u...gazeta.pl> wrote:

    > domwaluty.pl

    Oni jeszcze nie ruszyli z tym co mają na stronie.

    Czy rzeczywiście otrzymałeś od nich numer konta EUR z 11402004?

    Czy tylko tak piszesz bo piszą że "obsługują mBank"? Bo prawie każdy
    kantor pisze że "obsługuje mBank", ale tylko nieliczne mają tam
    rzeczywiście konta, większość ma tylko w BRE.

  • 6. Data: 2012-06-30 13:43:56
    Od: MarcinK <m...@u...gazeta.pl>

> [...]
    > kantor pisze że "obsługuje mBank", ale tylko nieliczne mają tam
    > rzeczywiście konta, większość ma tylko w BRE.

    korzystam z domwaluty w połaczeniu z BPH,
    przyznam, że z mbankiem nie wiem jak to funkcjonuje, opierałem się na
    info z www, że jest też online