eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta kredytowa BZ WBK a zakupy w zagranicznym sklepie internetowym !?! › karta kredytowa BZ WBK a zakupy w zagranicznym sklepie internetowym !?!
    From: "piotrek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: karta kredytowa BZ WBK a zakupy w zagranicznym sklepie internetowym !?!
    Date: 6 Feb 2005 16:52:53 +0100

    witam,
    mam kilka pytan odnośnie funkcjonowania karty kredytowtej bz wbk (visa classic
    silver); kilka razy dokonywałem tą kartą zakupów w pewnym sklepie interetowym w
    usa (sklep akceptuje karty wydane poza usa - tzw. internationale card);
    ostatnio gdy ponownie chciałem dokonać zakupów otworzyła mi się taka informacja:

    "Dear Customer:
    Unfortunately your card issuer will not authorize charges against this card.
    Please try another card and resubmit your order. Or you can place your order
    via fax, phone, mail, or email. We suggest that you print out a copy of your
    shopping cart for reference, as your order did not go through.

    Thank you "

    dodam że kartą tą płaciłem w tym sklepie 2 lub 3 razy już dokładnie nie
    pamiętam i wszystko było ok - kasa była ściągana z karty !

    czy ktoś może znać przyczynę co jest z tą kartą? czy to sklep nie chce za
    bardzo jej akceptować czy bank raczej boi się takich transakcji? nadmienę że
    wcześniej również miałem taką informacje po chyba 3 zakupach ale płaciłem wtedy
    kartą nie kredytowa tylko debetową (ale była wypukła - tez z bz wbk)

    uprzejmie proszę znawców w tej dziedzinie o pomoc;

    pozdrawiwam
    Piotrek