  • 1. Data: 2010-07-29 18:43:49
    Temat: karta kredytowa pod lokate w Multibanku
    Od: Pablo <p...@e...pl>

    Mam zamiar zlozyc wniosek o karte kred w Multibanku,a zabezpieczeniem ma
    byc lokata na 1500 eur. Limit moze byc 70% lokaty czyli z 4000 zl.
    Ze wzgledu ze nie uzyskuje dochodu w kraju,standardowo karty kred nie
    dostane.
    Po jakims czasie moglbym chyba przeniesc karte do innego banku,ale czy to
    bedzie mozliwe za np 3 miesiace?
    Czy na wyciagu nie ma jakis oznaczen co do zabezpieczenia w postaci
    lokaty,czy innych niespodzianek co do rachunku karty.
    Gdzie na chwile obecna moge przeniesc karte na podst tylko wyciagu.
    BIK mam czysty,zadnych zadluzen itd.
    z gory dzieki za wszelkie pomocne sugestie

  • 2. Data: 2010-07-29 21:09:25
    Temat: Re: karta kredytowa pod lokate w Multibanku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Po jakims czasie moglbym chyba przeniesc karte do innego banku,ale czy to
    > bedzie mozliwe za np 3 miesiace?

    tak, ale staraj się z niej korzystać, bo banki pustych wyciągów nie lubią

    > Czy na wyciagu nie ma jakis oznaczen co do zabezpieczenia w postaci
    > lokaty,czy innych niespodzianek co do rachunku karty.

    zdecydowanie NIE

    --
    pozdrawiam
    RobertS