  • 1. Data: 2009-05-13 12:52:57
    Temat: karty ING
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    ING zmieniło wzory wydawanych KK. Na złotej nie ma już lwa. W ogóle nic nie
    ma oprócz mikroprocesoora, liter ING oraz wycinka koła o nieco jasniejszym
    odcieniu. Do tego jest mini-logo banku (pomarańczowy lew z zadartym
    oggonem) Wizualnie karta sprawia wrażenie pustej. :)

  • 2. Data: 2009-05-13 14:22:30
    Temat: Re: karty ING
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Maj, 14:52, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
> [...]
    > odcieniu. Do tego jest mini-logo banku  (pomarańczowy lew z zadartym
    > oggonem) Wizualnie karta sprawia wrażenie pustej. :)

    Szkoda, bo wlaśnie pozbywam się "lwicy", ale zamierzałem kiedyś do
    niej wrócić...

  • 3. Data: 2009-05-13 18:38:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > jasniejszym odcieniu. Do tego jest mini-logo banku (pomarańczowy lew z
    > zadartym oggonem) Wizualnie karta sprawia wrażenie pustej. :)

    Gdzie można ją zobaczyć ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-05-13 19:05:37
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Gdzie można ją zobaczyć ?

    Nie wiem, opisałem to co sam dostałem jako kartę wznowioną. Nie bardzo mi
    się chce ją focić albo skanować, bo naprawdę wygląda absolutnie nieciekawie.

  • 5. Data: 2009-05-14 12:37:55
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    Czyli z opisu można wnioskować, że wygląda podobnie do platynówki ING
    http://www.ingbank.pl/u235/navi/45795

    --
    Chandler

  • 6. Data: 2009-05-14 13:30:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Chandler" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli z opisu można wnioskować, że wygląda podobnie do platynówki ING
    > http://www.ingbank.pl/u235/navi/45795

    Dokładnie to samo oprócz napisu Platinum oraz BANK, no i logo VISA zamiast
    MC

  • 7. Data: 2009-05-14 16:45:03
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Maj, 15:30, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Chandler" <c...@c...pl> napisał w
    wiadomościnews:guh39j$293$1@inews.gazeta.pl...

    > Dokładnie to samo oprócz napisu Platinum oraz BANK, no i logo VISA zamiast
    > MC

    Platyna ING schodzi na psy. Oprocentowanie 12 %, tyle co na "małej
    czarnej" mBanku...

  • 8. Data: 2009-05-15 08:26:46
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    >Platyna ING schodzi na psy. Oprocentowanie 12 %, tyle co na "małej
    >czarnej" mBanku...

    Bo tą platynę ma się dla ichniejszych dodatków, niż dla samej karty ;).