  • 1. Data: 2009-05-12 21:03:39
    Temat: polska karta kredytowa w walucie EUR albo USD
    Od: k...@o...pl

    mieszkam w PL pracuję w PL dochody ze źródła w PL

    a kartą kredytową chcę płacić w zachodnich sklepach internetowych

    i nie uśmiecha mi sie żeby bank przeliczał moje zakupy z euro
    na złotówki po jakimś oszukańczym kursie.

    zamiast limitu np. 43.500zł wolę limit 10.000 euro

    Czy którykolwiek bank działający w Polsce wyda mi kartę kredytową
    której limit będzie wyrażony w euro a nie w złotówkach?

  • 2. Data: 2009-05-12 21:13:01
    Temat: Re: polska karta kredytowa w walucie EUR albo USD
    Od: sorden <s...@w...pl>

    k...@o...pl wrote:

    > Czy którykolwiek bank działający w Polsce wyda mi kartę kredytową
    > której limit będzie wyrażony w euro a nie w złotówkach?

    A moze debetowka do konta walutowego z obsluga gotowkowa ?

    --
    in

  • 3. Data: 2009-05-12 21:29:05
    Od: k...@o...pl

    > A moze debetowka do konta walutowego z obsluga gotowkowa ?

    to jednak MUSI być karta kredytowa

  • 4. Data: 2009-05-12 21:45:29
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy którykolwiek bank działający w Polsce wyda mi kartę kredytową
    > której limit będzie wyrażony w euro a nie w złotówkach?

    Nie.

  • 5. Data: 2009-05-12 23:24:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@o...pl wrote:

    > i nie uśmiecha mi sie żeby bank przeliczał moje zakupy z euro
    > na złotówki po jakimś oszukańczym kursie.

    jakbym moherowe berety slyszal?

  • 6. Data: 2009-05-13 04:44:04
    Od: k...@o...pl

    > jakbym moherowe berety slyszal?

    nie chodzi o kolor beretu, ale o wstret do spreedow walutowych

    byłbym zachwycony karta w PLN stosujaca kurs EUR sredni z NBP (tak
    tak wiem, nie ma takiej)

  • 7. Data: 2009-05-13 07:49:40
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 06:44:04 +0200, k...@o...pl napisał(a):

    > byłbym zachwycony karta w PLN stosujaca kurs EUR sredni z NBP (tak
    > tak wiem, nie ma takiej)

    Jest
    Według Tabel A kursów średnich NBP (przy dniu wolnym brałem z następnego
    dnia roboczego (w nawiasie z poprzedniego)) i rozliczeń karty w Polbanku

    Data Waluta NBP Polbank
    29-04-2009 EUR 4,4498 4,3737
    09-05-2009 CZK 0,1637 0,1627 (tabela NBP z 11-05, 08-05 było 0,1633)
    19-04-2008 CZK 0,1613 0,1587 (tabela NBP z 20-04, 17-04 było 0,1603)
    10-04-2009 CZK 0,1651 0,1644
    29-03-2009 CZK 0,1718 0,1661 (tabela NBP z 30-03, 27-03 było 0,1688)
    27-01-2009 EUR 4,3214 4,3167

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2009-05-13 07:50:46
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 06:44:04 +0200, k...@o...pl napisał(a):

    > byłbym zachwycony karta w PLN stosujaca kurs EUR sredni z NBP (tak
    > tak wiem, nie ma takiej)

    Jest nawet lepsza :)

  • 9. Data: 2009-05-13 08:08:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@o...pl wrote:

    > nie chodzi o kolor beretu, ale o wstret do spreedow walutowych
    >
    > byłbym zachwycony karta w PLN stosujaca kurs EUR sredni z NBP (tak
    > tak wiem, nie ma takiej)

    a czym byś spłacał tą kartę w EUR/USD?

  • 10. Data: 2009-05-13 09:06:14
    Od: k...@o...pl

    On 13 Maj, 10:08, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > a czym byś spłacał tą kartę w EUR/USD?
    Za pewne EUR/USD tyle, że zakupionym w kantorze.
    Jednak wspomniana karta Polbanku ma jeszcze lepsze kursy niz najlepsze
    kursy kantorowe.
    (i mam nadzieje, ze nie zmienia regulaminu).

    BTW w sobotę od 0 do 8 rano nie będą działać karty Polbanku.