  • 1. Data: 2009-05-13 07:02:24
    Temat: polska karta kredytowa do zakupów w PLN albo USD
    Od: k...@o...pl

    wg mojej wiedzy, nie dostane w PLN karty kredytowej
    z limitem wyrażonym w walucie EUR albo USD

    a zatem, w którym banku stosują najkorzystniejszy
    dla klienta sposób wyliczania kursu EUR albo USD?
    oraz czy mam wybierać Mastercard czy VISA?

    Chodzi o zakupy kartowe w zagranicznych sklepach www

  • 2. Data: 2009-05-13 07:06:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > a zatem, w którym banku stosują najkorzystniejszy
    > dla klienta sposób wyliczania kursu EUR albo USD?
    > oraz czy mam wybierać Mastercard czy VISA?
    >
    > Chodzi o zakupy kartowe w zagranicznych sklepach www

    Polbank oferuje bdb kursy, większość walut przelicza bezpośrednio na PLN
    z pominięciem waluty rozliczeniowej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-05-13 15:25:51
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Może wystarczy do Twoich celów netkarta Multi:
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikon
    ta/netkarta
    Walutą rozliczeń jest USD lub EUR, wybierasz zdaje się przy składaniu
    wniosku. Nie wiem tylko, jak z kursami przy przeliczaniu na PLN - czy są
    wystarczająco dobre.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-05-13 20:25:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Mariusz pisze:
> [...]
    > Walutą rozliczeń jest USD lub EUR, wybierasz zdaje się przy składaniu
    > wniosku. Nie wiem tylko, jak z kursami przy przeliczaniu na PLN - czy są

    są takie jak w BRE, ale poza tym to przecież nie jest karta kredytowa...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-05-14 13:02:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" gufacb$lka$...@o...icpnet.pl

    ta/netkarta
    wiem tylko, jak z kursami przy przeliczaniu na

    > są takie jak w BRE, ale poza tym to przecież nie jest karta kredytowa...

    A jakie mają być, skoro Multi to fragment BRE?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2009-05-14 14:19:48
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > są takie jak w BRE

    Nie wiem, czy w porównaniu do innych banków kursy są doBRE, czy kiepskie...

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 7. Data: 2009-05-14 16:01:31
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Mariusz wrote:

    > Nie wiem, czy w porównaniu do innych banków kursy są doBRE, czy
    > kiepskie...

    Co do kursow, spred.pl

    --
    in

  • 8. Data: 2009-05-16 15:10:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mariusz" guh9a5$t86$...@n...onet.pl

    > Nie wiem, czy w porównaniu do innych banków kursy są doBRE, czy kiepskie...

    Ponoć dla biznesmenów BRE jest wyznacznikiem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'