  • 31. Data: 2009-03-01 13:41:03
    Temat: Re: karty kredytowe a bankowy tytul egzekucyjny
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Robert Kois wrote:
    > Dnia Sun, 1 Mar 2009 11:13:26 +0100, lbz napisał(a):
    > Przeczytaj o powództwie przeciwegzekucyjnym. No i nikt nie zmusza cię do
    > podpisania niekorzystnej według Ciebie umowy.

    Ok, ale czy wniesienie takiego powództwa automatycznie stopuje BTE? Bo,
    że po paru latach uzyskam sprawiedliwość to już może być dla mnie za
    późno...

    Łatwo sobie wyobrazić, jakiś fraud i nieuznaną reklamację, można wpaść w
    niezłe gówno. A na litość i umiarkowanie banków jak pokazują obecne
    czasy liczyć nie ma co.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 32. Data: 2009-03-01 14:20:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Schliesky" <t...@m...pl> wrote in message

    > Ok, ale czy wniesienie takiego powództwa automatycznie stopuje BTE? Bo, że
    > po paru latach uzyskam sprawiedliwość to już może być dla mnie za późno...

    Przywilejem banku jest tylko uzyskanie tytulu wykonalnosci na podstawie
    uproszczonej procedury, caly dalszy ciag odbywa sie na warunkach
    standardowych kpc, wec nie ma co wpadac w histerie z powodu bte.

    MK

  • 33. Data: 2009-03-01 14:31:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 01 Mar 2009 12:13:54 +0100, lbz napisał(a):

    > nogami

    Wybór masz niewielki. W zasadzie właśnie ostatnio Alior się wybił troszkę
    ponad przeciętność.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 34. Data: 2009-03-01 19:51:08
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 01 Mar 2009 14:41:03 +0100, Schliesky napisał(a):

    > Ok, ale czy wniesienie takiego powództwa automatycznie stopuje BTE? Bo,
    > że po paru latach uzyskam sprawiedliwość to już może być dla mnie za
    > późno...

    Niestety nie stopuje o ile dobrze rozumiem przepisy. Jedyne co pozostaje to
    zmienić prawo bo Trybunał Konstytucyjny w pięcioosobowym składzie uznał, że
    te przepisy nie są niezgodne z konstytucją.

    --
    Kojer

  • 35. Data: 2009-03-01 21:34:42
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    > Wybór masz niewielki. W zasadzie właśnie ostatnio Alior się wybił troszkę
    > ponad przeciętność.

    Dlaczego? Wlasnie w wiekszosci bankow jest to uzaleznione od limitu
    kredytowego i uwazam, ze jest to fair. A stala kwota typu 200 tys. zl to
    przegiecie!

  • 36. Data: 2009-03-01 21:35:32
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

> [...]
    > że
    > te przepisy nie są niezgodne z konstytucją.

    A jeszcze nie dopelnisz jakiejs formalnosci, bo ciebie nie bedzie stac na
    prawnika, a bank ma stadko prawnikow i przechlapane.

  • 37. Data: 2009-03-02 06:38:14
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 22:35:32 +0100, lbz napisał(a):

    > A jeszcze nie dopelnisz jakiejs formalnosci, bo ciebie nie bedzie stac na
    > prawnika, a bank ma stadko prawnikow i przechlapane.

    Jak bank weźmie za dużo i będziesz miał no to papiery to podejrzewam, że
    znajdzie się sporo chętnych prawników do popracowania za % od
    odszkodowania.

    Przepisy są złe ale są i niestety ciężko coś na to poradzić.
    Tylko pytanie czy chcielibysmy likwidacji całkowitej tego przywileju
    banków? Bo jakoś nie uśmiecha mi się szukanie do kazdego kredytu 3 żyrantów
    i przedstawiania róznych zabezpieczeń.

    --
    Kojer