  • 21. Data: 2009-02-28 22:27:43
    Temat: Re: karty kredytowe a bankowy tytul egzekucyjny
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "lbz" <s...@w...pl> wrote in message
    news:goccmp$4ce$1@news.wp.pl...

    > który nabędzie wierzytelność z
    > tytułu Umowy. "

    A wiesz co to jest sekurytyzacja i jak dziala?

    MK

  • 22. Data: 2009-03-01 00:16:03
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Olgierd wrote:
    > Dnia Sat, 28 Feb 2009 19:55:50 +0100, Mithos napisał(a):
    > W Polbanku też potworna kwota jest wpisana.

    Znaczy jaka?

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 23. Data: 2009-03-01 08:02:15
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 01 Mar 2009 01:16:03 +0100, Schliesky napisał(a):

    > Znaczy jaka?

    Chyba 150k albo 200k, nie chce mi się umowy wyciągać. W sumie co za
    różnica.

    --
    Kojer

  • 24. Data: 2009-03-01 09:26:31
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    > Chyba 150k albo 200k, nie chce mi się umowy wyciągać. W sumie co za
    > różnica.

    Dziwi mnie, ze niektorzy to podpisuja. Gdybysmy bardziej dbali o to co
    podpisujemy, to mniej instytucji wyskakiwaloby z takimi kwiatkami.

    Swoja droga szkoda, ze nie ma odwrotnych tabeli prowizji, kiedy bank cos
    namiesza, powinien od razu z piec dyszek kary wplacic na konto klienta. ;)
    Bo kar dla klientow w umowach jest duzo, a dla bankow....

  • 25. Data: 2009-03-01 09:37:35
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 10:26:31 +0100, lbz napisał(a):

    > Dziwi mnie, ze niektorzy to podpisuja. Gdybysmy bardziej dbali o to co
    > podpisujemy, to mniej instytucji wyskakiwaloby z takimi kwiatkami.

    Jeśli bank zażąda tyle ile mu jesteś winien to gdzie widzisz problem?
    zobowiązałeś się przecież w umowie do określonych spłat.
    Jeśli będzie chciał więcej to możesz skorzystać z powództwa
    przeciwegzekucyjnego.

    > Swoja droga szkoda, ze nie ma odwrotnych tabeli prowizji, kiedy bank cos
    > namiesza, powinien od razu z piec dyszek kary wplacic na konto klienta. ;)
    > Bo kar dla klientow w umowach jest duzo, a dla bankow....

    To inna sprawa

    --
    Kojer

  • 26. Data: 2009-03-01 09:44:58
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "lbz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dziwi mnie, ze niektorzy to podpisuja. Gdybysmy bardziej dbali o to co
    > podpisujemy, to mniej instytucji wyskakiwaloby z takimi kwiatkami.

    Nigdy nie widziałem tego jako problemu. Dla mnie mogą sobie tam wpisywać i
    miliard, co to zmienia?

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3897 (20090228) __________

    http://www.eset.com

  • 27. Data: 2009-03-01 10:12:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Nigdy nie widziałem tego jako problemu. Dla mnie mogą sobie tam wpisywać
    > i miliard, co to zmienia?

    Poza tym jedyna możliwością jaką posiada klient jest niepodpisanie
    umowy. Jakoś nie widzę szans na negocjacje w tym zakresie.

    --
    Mithos

  • 28. Data: 2009-03-01 10:13:26
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

> [...]
    > zobowiązałeś się przecież w umowie do określonych spłat.
    > Jeśli będzie chciał więcej to możesz skorzystać z powództwa

    A jak bank zazada wiecej niz jestes winien?

    Dlaczego jesli Kowalski jest mi winien tysiaka, to niestety ja nie moge
    wystawic tytulu egzekucyjnego i wystapic tylko do sadu o nadanie mu
    wykonalnosci, a taki sobie bank moze?

    Chodzi o pewna rownosc, a u nas traktuje sie wiele podmiotow jak
    przyslowiowe "swiete krowy". To samo dotyczy urzedow skarbowych.

    Swoja droga ciekawe jak to jest na swiecie. Z tego co slyszalem jednak w
    wielu panstwach taki bank czy skarbowka musi miec prawomocny wyrok sadu by
    cos egzekwowac. A w pl wystarczy przyslowiowe widzimisie urzednika. W teorii
    oczywiscie istnieje obowiazek naprawienia szkod, ale....

  • 29. Data: 2009-03-01 10:32:35
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 11:13:26 +0100, lbz napisał(a):

> [...]
    ^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > A jak bank zazada wiecej niz jestes winien?

    Ale czytasz to na co odpowiadasz? Patrz podkreślone.

    > Dlaczego jesli Kowalski jest mi winien tysiaka, to niestety ja nie moge
    > wystawic tytulu egzekucyjnego i wystapic tylko do sadu o nadanie mu
    > wykonalnosci, a taki sobie bank moze?

    Takie przepisy. Kiedyś nie potrzebowali nawet takiego oświadczenia.

    > Chodzi o pewna rownosc, a u nas traktuje sie wiele podmiotow jak
    > przyslowiowe "swiete krowy". To samo dotyczy urzedow skarbowych.

    Zostań posłem i zmień przepisy.

> [...]
    > cos egzekwowac. A w pl wystarczy przyslowiowe widzimisie urzednika. W teorii
    > oczywiscie istnieje obowiazek naprawienia szkod, ale....

    Przeczytaj o powództwie przeciwegzekucyjnym. No i nikt nie zmusza cię do
    podpisania niekorzystnej według Ciebie umowy.

    --
    Kojer

  • 30. Data: 2009-03-01 11:13:54
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    > Poza tym jedyna możliwością jaką posiada klient jest niepodpisanie umowy.
    > Jakoś nie widzę szans na negocjacje w tym zakresie.

    nogami ;)