    Date: Wed, 08 Feb 2006 14:16:14 +0100
    From: "M.S." <m...@n...spam.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kasa mieszkaniowa

    Przez kilka lat oszczedzalam w kasie mieszkaniowej pkosa, uzbieralo sie
    okolo 40tys . Umowa zakonczyla sie w styczniu tego roku. Udalam sie
    ostatnio do PKO aby wyplacic uzbierana kwote ewentualne przelanie na
    konto developera, poniewaz zakupilam mieszkanie. Pani obslugujaca
    pionformowala mnie ze bank ma 90dni na wykonanie dyspozycji wyplatyi ze
    moge pisac pismo do dyrektora ale rozpatrzenie bedzie trwalo 3 tygodnie.
    Moje pytanie brzmi czy da sie to jakos przyspieszyc czy moge sie
    powolywac na jakies paragrafy?? ewentualnie czy takie praktyki sa zgodne
    z prawem. Wole zeby ta pieniadze lezaly u mnie na koncie i procentowala
    niz zeby pkosa sobie nimi obracalo. dziekuje i pozdrawiam