  • 1. Data: 2005-01-19 00:12:23
    Temat: kiedy mBank a kiedy MultiBank
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

    jestem klientem ING i przesiadam się z dwoma rachunkami (Komfort i Zysk)
    na inny bank. taki mam zamiar przynajmniej na teraz.

    po przeglądzie ofert i po najbliższy 'planach' wytypowałem MultiBank.
    ale zastanawia mnie gdzie lepiej/gorzej wypada w konfrontacji z
    mBankiem? pod uwagę biorę także przy porównaniu - kredyt na samochód
    (rach. osobisty raczej niż na firmę).

    ps. kartę kredytową mam od lat w Citi i pewnie tak zostanie.

    --
    iTuiTu

  • 2. Data: 2005-01-19 07:17:44
    Temat: Re: kiedy mBank a kiedy MultiBank
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    iTuiTu napisał(a):
> [...]
    >
    > po przeglądzie ofert i po najbliższy 'planach' wytypowałem MultiBank.
    > ale zastanawia mnie gdzie lepiej/gorzej wypada w konfrontacji z

    Multi opłaca się jeśli robisz dużo przelewów.

    > pod uwagę biorę także przy porównaniu - kredyt na samochód
    > (rach. osobisty raczej niż na firmę).

    Tu nie mam żadnego doświadczenia.

    > ps. kartę kredytową mam od lat w Citi i pewnie tak zostanie.

    Jak już ci kredytówka potrzebna to nie lepiej zmieniać za każdym razem
    jak w różnych bankach mają promocje na kredytówki? Ostatnio bardzo często...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2005-01-19 10:04:14
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    iTuiTu <i...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > (rach. osobisty raczej niż na firmę).
    >
    > ps. kartę kredytową mam od lat w Citi i pewnie tak zostanie.

    Multi wypada znacznie lepiej dzięki placówkom (i ich decyzyjności). Jeśli
    bedziesz brał jakieś kredyty, karty to sprawniej to idzie w Multi. Przede
    wszystkim masz konkretnego pracownika w oddziale.... a w mB bedziesz sie
    bujał z agentami i mLinkami, ktorzy nic nie wiedza :)

  • 4. Data: 2005-01-19 10:28:42
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystkim masz konkretnego pracownika w oddziale.... a w mB bedziesz sie
    > bujał z agentami i mLinkami, ktorzy nic nie wiedza :)

    Dzięki, właściwie to tylko chciałem wyłapać kiedy ktoś wybiera mBank jak
    podobnie ma w Multi... a jednak ma w razie czegoś właśnie placówki. Niby
    niekoniecznie potrzebne ale....

    --
    iTuiTu

  • 5. Data: 2005-01-24 12:56:10
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > Dzięki, właściwie to tylko chciałem wyłapać kiedy ktoś wybiera mBank jak
    > podobnie ma w Multi... a jednak ma w razie czegoś właśnie placówki. Niby
    > niekoniecznie potrzebne ale....

    Cześć.
    Możesz mieć przecież 2 konta - uzupełniają się - mBank wyższe
    oprocentowanie, darmowe prowadzenie, przelew - 50gr, Multi - placówki,
    3zł/miesiąc, darmowe przelewy, niższe procenty.

    owp

  • 6. Data: 2005-01-24 13:44:44
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "owp" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oprocentowanie, darmowe prowadzenie, przelew - 50gr, Multi - placówki,
    > 3zł/miesiąc, darmowe przelewy, niższe procenty.

    3+2zl (karta)= 5zl
    min 1000zl wpalty miesieczne

  • 7. Data: 2005-01-24 15:09:10
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > 3+2zl (karta)= 5zl
    > min 1000zl wpalty miesieczne

    Nie wiedziałem, że za kartę 2zł. No ale chyba nie jest obowiązkowa ? W
    połączeniu z mBankiem nie potrzeba karty z Multi.

    owp