  • 31. Data: 2012-05-24 23:41:34
    Temat: Re: kindle II mbank 56/333
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2012-05-23 23:47, RobertS pisze:

    > jak tej karty nie dostane do poniedzialku to, chyba pierwszy raz w życiu,
    skorzystam z dołączonego do umowy formularza odstąpienia od umowy kredytu...

    wydana 18.05
    dostarczona umowa 21.05
    dostarczona karta 24.05

  • 32. Data: 2012-05-25 08:50:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 May 2012 16:15:31 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Chociaz teraz dochodze do wniosku, ze troche wtopilem. Kapnalem sie, ze
    > mozna bylo zrobic kilka transakcji - tak zeby lacznie byly na ponad 300
    > zl, a niekoniecznie jedna na ponad 300 zl. Tak wiec moglem sobie przez
    > kilka dni robic jakies zakupaski a za paliwo zaplacic Meritum. No coz,
    > 12 zl w plecy ;)

    Dolar nieźle idzie w górę więc teoretycznie cena Kindla rośnie ;)

    --
    xbartx

  • 33. Data: 2012-05-26 09:19:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > wydana 18.05
    > dostarczona umowa 21.05
    > dostarczona karta 24.05

    kk już mam, błyskawicznie to się odbyło, kilka transakcji na >300 zł
    zrobiłem, do wtorku powinny się rozliczyć i czekam na termin wysyłania smsów

    zapłaciłem za paliwo (tak najłatwiej) kosztem 7,50 jakie dostałbym na
    karcie z Millennium, do tego jeszcze 10 zł za kk w Multi, jeżeli wygrał
    tego kindla to będzie mnie on kosztował niecałe 20 zł ;-)

    ps
    czy komus juz przyslali nagrode?
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 34. Data: 2012-05-26 15:32:04
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > czy komus juz przyslali nagrode?
    Też jestem tego ciekaw.

    Ja wczoraj dostałem swoją kartę, dziś zrobiłem zakupy za ponad 300 zł. Mam
    nadzieję, że do środy wszystko zaksięgują i Kindli dla mnie nie zabraknie :)

  • 35. Data: 2012-05-26 17:36:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.05.2012 15:32, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Też jestem tego ciekaw.
    >
    > Ja wczoraj dostałem swoją kartę, dziś zrobiłem zakupy za ponad 300 zł. Mam
    > nadzieję, że do środy wszystko zaksięgują i Kindli dla mnie nie zabraknie :)

    No, musisz wysylac smsa najszybciej jak sie da kolego! W koncu zostalo
    jedynie 918 czytnikow!

  • 36. Data: 2012-05-30 06:53:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wemif" jpiv2m$ap5$...@h...amsnet.pl

    > http://www.mbank.pl/lp/World-MasterCard/

    > W Multi rozdano w II tylko 23 szt.

    A umnie pro_pozycja:

    Karta kredytowa z limitem do 11000 PLN - oferta ważna do 2012-06-08 - Zamów
    World MasterCard, wygraj Kindle 4!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2012-05-30 10:33:44
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > A umnie pro_pozycja:
    >
    > Karta kredytowa z limitem do 11000 PLN - oferta ważna do
    > 2012-06-08 - Zamów World MasterCard, wygraj Kindle 4!

    Jak ktoś teraz założy kartę to już raczej nie zdąży wziąć
    udziełu w konkursie, czy taka reklama nie podchodzi pod
    jakieś 'niedozwolone praktyki' ?

    a.

  • 38. Data: 2012-06-02 14:41:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    No i jak tam Panowie 3 tura? Ja kartę dostałem, warunki spełniłem a na
    koniec zapomniałem wysłać esa i czarna dupa czytnika niet. Co to? Co to?
    To życie! ;)

    --
    xbartx

  • 39. Data: 2012-06-02 16:08:17
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > No i jak tam Panowie 3 tura? Ja kartę dostałem, warunki spełniłem a na
    > koniec zapomniałem wysłać esa i czarna dupa czytnika niet. Co to? Co to?
    > To Ĺźycie! ;)

    Pocieszę Cię - ja też nie dostanę. Kartę mam i wydałem 300 stówki, ale okazało
    się, że z mojej sieci nie da się wysłać smsa na odpowiedni numer.... :(

  • 40. Data: 2012-06-02 21:32:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 02 Jun 2012 14:08:17 +0000, napisał(a):

    > Pocieszę Cię - ja też nie dostanę. Kartę mam i wydałem 300 stówki, ale
    > okazało się, że z mojej sieci nie da się wysłać smsa na odpowiedni
    > numer.... :(

    Hmmm a nie miałeś czasu żeby np kupić jakiś pre-paid zmienić na partyline
    nr wysłać esa zgarnąć czytnik i wrócić do poprzedniego numeru?

    --
    xbartx