  • 41. Data: 2012-06-02 22:29:07
    Temat: Re: kindle II mbank 56/333
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-02 16:08, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Pocieszę Cię - ja też nie dostanę. Kartę mam i wydałem 300 stówki, ale okazało
    > się, że z mojej sieci nie da się wysłać smsa na odpowiedni numer.... :(

    Tylko nie pisz że to sieć mBank Mobile :D

  • 42. Data: 2012-06-02 23:28:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tylko nie pisz że to sieć mBank Mobile :D

    a wyniki III tury już są?

    kartę dostałem, >300 zł wydałem, sms wysłany o właściwej porze

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 43. Data: 2012-06-02 23:42:13
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > a wyniki III tury już są?

    maja byc 6 czerwca.

    a.

  • 44. Data: 2012-06-02 23:48:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > maja byc 6 czerwca.
    >
    > a.

    no zobaczymy czy dostałem, jak ostatnio byłem w Multi to mi pokazali
    taki czytnik, niewielka rzecz, ale ebooka przyjemnie się czyta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 45. Data: 2012-06-03 09:12:12
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > no zobaczymy czy dostałem, jak ostatnio byłem w Multi to mi pokazali
    > taki czytnik, niewielka rzecz, ale ebooka przyjemnie się czyta

    Fajna rzecz i chyba dość przydatna :) W każdym razie też zapolowałem.
    mBank szybko się uwinął z dostarczeniem karty i rozliczeniem transakcji. Mam
    tylko nadzieję, że nie wysłałem SMSa przed północą :) W każdym razie na moim
    zegarku była 00:00:06 :)

  • 46. Data: 2012-06-03 10:34:59
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Hmmm a nie miałeś czasu żeby np kupić jakiś pre-paid zmienić na partyline
    >
    > nr wysłać esa zgarnąć czytnik i wrócić do poprzedniego numeru?

    Prawie tak zrobiłem - właściwie to działającego prepaida miałem w kieszeni -
    zmieniłem numer i z niego wysłałem smsa. Ale to wbrew regulaminowi - sms ma
    być wysłany z tego samego numeru, który był zarejestrowany w mbanku "na
    początku konkursu".

  • 47. Data: 2012-06-03 16:13:04
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2012-06-03 09:12, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > (...) Mam tylko nadzieję, że nie wysłałem SMSa przed północą :) W każdym razie na
    moim
    > zegarku była 00:00:06 :)

    Sms zwrotny powinien byc potwierdzeniem prawidłowej rejestracji.

  • 48. Data: 2012-06-03 18:23:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 03 Jun 2012 07:12:12 +0000, napisał(a):

> [...]
    > mBank szybko się uwinął z dostarczeniem karty i rozliczeniem transakcji.
    > Mam tylko nadzieję, że nie wysłałem SMSa przed północą :) W każdym razie

    Chyba chciałeś być koniecznie pierwszy, bo o ile dobrze pamiętam to było
    ponad 900 czytników a chyba 7 chętnych z czego ja zapomniałem wysłać esa
    a assembea miał zły nr telefonu :D

    --
    xbartx

  • 49. Data: 2012-06-03 21:16:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.06.2012 14:41, xbartx pisze:

    > No i jak tam Panowie 3 tura? Ja kartę dostałem, warunki spełniłem a na
    > koniec zapomniałem wysłać esa i czarna dupa czytnika niet. Co to? Co to?
    > To życie! ;)

    No nie gadaj... Szkoda troche, mogles sobie przypomnienie ustawic - ja
    tak zrobilem ;)
    Ktos pisal, ze z play nie chcial wyjsc sms na ten numer - u mnie bez
    problemow poszlo.

  • 50. Data: 2012-06-03 21:23:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    > No nie gadaj... Szkoda troche, mogles sobie przypomnienie ustawic - ja
    > tak zrobilem ;)
    > Ktos pisal, ze z play nie chcial wyjsc sms na ten numer - u mnie bez
    > problemow poszlo.

    Ee? Tam chyba nie było mowy o play tylko o "jakiejś" sieci.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/