  • 1. Data: 2011-04-08 10:58:18
    Temat: lokata na niewielką kwotę
    Od: kacper <k...@g...com>

    Witam,

    Chciałbym co miesiąc poodkładać po około 1000zł, fajnie by było gdyby
    coś tam z tego urosło. Która teraz lokata na rynku jest najlepsza?
    Zależy mi na tym, abym mógł w każdej chwili wpłacić dowolną kwotę na
    to konto i także wybrać w razie większego wydatku jaką niewielką kwotę
    z tego konta.

  • 2. Data: 2011-04-08 11:04:38
    Temat: Re: lokata na niewielką kwotę
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-04-08 12:58, kacper pisze:
> [...]
    > Zależy mi na tym, abym mógł w każdej chwili wpłacić dowolną kwotę na
    > to konto i także wybrać w razie większego wydatku jaką niewielką kwotę

    a ror w jakim banku masz? najlepsze byłoby konto oszczędnościowe, ale
    dla 1000 zł może Ci się nie chcieć biegać po bankach, no chyba że
    liczysz każdą złotówkę to wtedy możesz spróbować otworzyć KO
    w OF lub Meritum lub lokatę 1-dniową (do 30.06)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-04-08 11:11:10
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > każdą złotówkę to wtedy możesz spróbować otworzyć KO
    > w OF lub Meritum lub lokatę 1-dniową (do 30.06)

    Myślę,że niezłe jest KO w Eurobanku na 4,05% bez ,,belki" i pieniądze
    dostępne w każdej chwili bez limitu ilości przelewów.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 4. Data: 2011-04-08 11:59:10
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "kacper" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    >Zależy mi na tym, abym mógł w każdej chwili wpłacić dowolną kwotę na
    >to konto i także wybrać w razie większego wydatku jaką niewielką kwotę

    Polbank, konto Mocno Oszczędzające w komplecie z Pomagającym. Oprocentowanie
    4,75%.

  • 5. Data: 2011-04-08 12:32:20
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    zgadza się teraz najlepszą ofertę ma Polbank - oprocentowanie 4,75%

    http://www.finansosfera.pl/konto-oszczednosciowe/176
    -polbank-efg-rachunek-mocno-oszczedzajacy/

  • 6. Data: 2011-04-08 19:44:14
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

> [...]
    > każdą złotówkę to wtedy możesz spróbować otworzyć KO
    > w OF lub Meritum lub lokatę 1-dniową (do 30.06)

    Do 30.06 ?? A nie do 31.12 ??
    Wybory przecież mamy :-)

    CzS

  • 7. Data: 2011-04-08 20:11:41
    Temat: Re: lokata na niewielk? kwot?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Do 30.06 ?? A nie do 31.12 ??
    > Wybory przecie? mamy :-)
    >
    > CzS
    > --

    a coś się zmieniło? ordynacja podatkowa ma się zmienić od 1.07

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2011-04-08 20:22:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > a coś się zmieniło? ordynacja podatkowa ma się zmienić od 1.07

    Do końca roku antybelki zostają. Boją się, że by na nich nie zagłosowali.

  • 9. Data: 2011-04-08 20:26:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > a coś się zmieniło? ordynacja podatkowa ma się zmienić od 1.07

    Do końca roku antybelki zostają w obecnej formie.