  • 1. Data: 2011-04-08 09:48:25
    Temat: produkt inwestycyjny typu fundusz stypendialny
    Od: " Tolek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    zastanawiam się nad rozpoczęciem oszczędzania dla dziecka. Wiadomo, na studia,
    może samochód, wkład w mieszkanie - tego typu rzeczy. Chodzi generalnie o to,
    żeby odkładać przez najbliższe 15-18 lat pieniądze w mniej lub bardziej
    regularny sposób (czyli jednak żeby trzeba było co miesiąc, ale również
    możliwość dopłat). Co byście polecali? Jakiś zwykły program oszczędnościowy? A
    może jakieś subkonto w ramach ubezpieczenia na życie (wiem, że w Aviwie mogę
    coś takiego mieć, ale szukam czegoś lepszego)

    Dobrze by też było, jakby w wypadku pojawienia się kolejnych dzieci można było
    prowadzić różne subkonta.

    Może ktoś z Was ma doświadczenia z tym takim.

    T.