  • 1. Data: 2005-10-16 18:04:01
    Temat: kk citi
    Od: "jastpa" <j...@p...onet.pl>

    z pewnych względów muszę zrezygnować z kk, umowa jeszcze trwa, czy mogę ja
    wypowiedzieć jednostronnie (z umowy wynika że tak), jak długo to potrwa i
    czy wiele z tym zachodu? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym względzie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-16 18:18:10
    Temat: Re: kk citi
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "jastpa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypowiedzieć jednostronnie (z umowy wynika że tak), jak długo to potrwa i
    > czy wiele z tym zachodu? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym względzie?

    dzwonisz do citiphone, dostaniesz formularz zamkniecia karty i odsylasz go
    pocztą razem z przecieta karta albo idziesz do oddzialu i tam zostawiasz
    karte i podpisujesz papier. wsio

  • 3. Data: 2005-10-17 06:54:42
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    jak długo to potrwa i

    > dzwonisz do citiphone, dostaniesz formularz zamkniecia karty i odsylasz go
    > pocztą razem z przecieta karta albo idziesz do oddzialu i tam zostawiasz
    > karte i podpisujesz papier. wsio

    Ale zanim ją wypowiesz to zaproponują Ci takie warunki o których Ci się
    nawet nie śniło.
    Ja już próbowałem 2 razy zrezygnować i nadal ją mam.

    Pzdr
    Wojtek

  • 4. Data: 2005-10-17 13:49:08
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    "wojtaszek" <w...@t...pl> wrote in message
    > jak długo to potrwa i
    [...]
    > Ale zanim ją wypowiesz to zaproponują Ci takie warunki o których Ci się
    > nawet nie śniło.
    > Ja już próbowałem 2 razy zrezygnować i nadal ją mam.

    A czy ktos przerabial to z mBankiem? Zlotej rybki uzywam dosc intensywnie a
    58zl/rok piechota nie chodzi.

    pozdrawiam, wk

  • 5. Data: 2005-10-17 14:48:07
    Od: "Jan Nowisz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Ale zanim ją wypowiesz to zaproponują Ci takie warunki o których Ci się
    > nawet nie śniło.
    > Ja już próbowałem 2 razy zrezygnować i nadal ją mam.

    To znaczy możesz w konkretach? Co masz na myśli? Dopłacają Ci 1 PLN do
    każdych wydanych 5?

    Pozdrawiam

    Jan

  • 6. Data: 2005-10-17 18:06:16
    Od: Krzysztof Mazurek <m...@w...edu.pl>

    jastpa wrote:
    > z pewnych wzgl?dów musz? zrezygnowaae z kk, umowa jeszcze trwa, czy mog? ja
    > wypowiedzieae jednostronnie (z umowy wynika ?e tak), jak d?ugo to potrwa i
    > czy wiele z tym zachodu? Ma kto? jakie? do?wiadczenia w tym wzgl?dzie?
    >
    > Pozdrawiam

    Nie wiem jak kk, ale konto to zamykałem chyba z 6 mc-y.

    K.

  • 7. Data: 2005-10-20 21:50:15
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "wojtaszek" <w...@t...pl> wrote in message

    > Ale zanim jš wypowiesz to zaproponujš Ci takie warunki o których Ci się
    > nawet nie œniło.
    > Ja już próbowałem 2 razy zrezygnować i nadal jš mam.

    Możesz rozwinąć? Może spróbuję :)

    T.

  • 8. Data: 2005-10-21 18:30:51
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > "wojtaszek" <w...@t...pl> wrote in message

    > Możesz rozwinąć? Może spróbuję :)

    podstawowa sprawa to zniesienie albo ograniczenie opłaty rocznej za kartę
    głowną i dodatkowe, lepsze oprocentowanie kredytu, podobno niektórym opłaty
    za pakiet bezpieczeństwa nie naliczają ;)