  • 11. Data: 2003-05-07 19:25:11
    Temat: Re: kk mBank - oplacalnosc
    Od: "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
    > ładnie nazwane - oscylator :-))
    > faktycznie uzywasz oscylatora !!
    > te 8% osiaganych zyskow z tej lokaty tez nie przekonalo cie o bledzie ??

    nie, powtarzam - dostajesz pensję 2tys /miesięcznie, ale dzięki grace period
    masz na lokacie przez 22 albo 24 dni w miesiącu *dwie pensje*, co daje
    średnią ważoną (czyli jakby wypadkową wartość Twojej lokaty) ponad 3 tysiące

    (4000*22+2000*8)/30

    a od tego kapitału policz odsetki - wyjdzie jakieś 160 zł minus podatek =
    130 kilka (nie liczę dokładnie ale jestem online i zaraz sie musze
    rozłączyć)

    zatem na razie :)

    Zbig

  • 12. Data: 2003-05-07 20:26:21
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    > zatem na razie :)

    No to ja Cię zmartwię - nie wydajesz 2000zł jednorazowo na początku
    miesiąca.
    Jeżeli założysz równomierne wydatki, to licz dla 1000 zł przy GP
    długości 29 dni.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2003-05-07 20:27:03
    Temat: Re: kk mBank
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Michal Grochala <m...@s...pl> wrote:

    > Wlasnie dostalem odpowiedz, Citi Visa jest rozliczana za granica przez
    > Dolara.

    Nie wierz nigdy w jeden Citiphone. Dzwoń trzy razy ;)

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2003-05-07 20:37:04
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > masz na lokacie przez 22 albo 24 dni w miesiącu *dwie pensje*, co daje
    > średnią ważoną (czyli jakby wypadkową wartość Twojej lokaty) ponad 3

    hmm, no kurcze nie widze bledu w tym toku :-)))
    przeliczylem to wg powyzszych zalozen i wyszlo mi ze karta za 57-58 zl
    rocznie zarabia na siebie przy wydatkach od 1250 zl wzwyz (w stosunku do
    konta 5% i zwyklej karty platniczej)
    moze zbyt zaufalem zapewnieniom na stronie bankier.pl , o wzieciu okresow
    pod uwage, najwyrazniej jest tam blad jednak i niedoszacowanie i to spore
    :_)))
    czyli dla kk za ok 30 zl rocznie - zysk zaczyna sie przy wydatkach ok 650 zl
    i wiecej
    :---------)
    choc kloci sie to jeszcze z czyms tam we mnie wewnetrznie i jakos
    niedowierzam jeszcze
    chyba juz uzgodnilismy stanowiska :-)))
    ps
    he he jak juz liczyc to i to co ty zaczales: spadek oprocentowania o 1 %
    wymaga wzrostu wydatkow o 24% :-)))) dla zrownowazenia kosztu karty
    kredytowej - zeby to sie tak dalo :-)))

  • 15. Data: 2003-05-07 21:08:06
    Od: "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No to ja Cię zmartwię - nie wydajesz 2000zł jednorazowo na początku
    > miesiąca.
    > Jeżeli założysz równomierne wydatki, to licz dla 1000 zł przy GP
    > długości 29 dni.

    na początku miesiąca wpłacasz 2000 na emax i nie ma znaczenia z jaką
    częstotliwością robisz zakupy - bo od tego czasu tylko zwiększasz sobie
    kredyt na KK, który spłacisz bez odsetek (w wysokości tych 2000).
    Równomierność wydatków ma znaczenie przy posługiwaniu się KD - wtedy
    rzeczywiście robienie zakupów pod koniec miesiąca, kiedy już trochę odsetek
    nabiło na liczniku, wpływałoby na wynik (dlatego w moim rankingu dla mb
    delfina zakładałem saldo miesięczne 1000zł.

    Zbig.

  • 16. Data: 2003-05-07 21:14:20
    Od: "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > :_)))
    > czyli dla kk za ok 30 zl rocznie - zysk zaczyna sie przy wydatkach ok 650

    nie wytrzymałem i jednak jeszcze dziś tam wszedłem - może napiszę do
    chłopaków z bankiera z prośbą o to jak to liczą, być może coś uśrednili,
    pomieszali, dodali inne opłaty. Jednak widzę tam coś jak "poziom średniego
    zadłużenia", i tutaj może być sedno sprawy - wg moich obliczeń, próg
    opłacalności dla VE mB i lokaty avista na 5% wynosi ok. 900 zł
    _miesięcznie_. Ale, ponieważ okresy się nakładają nie tylko dla lokat ale
    też dla kredytu (zanim spłacisz pierwsze 900zł, to już prawie nastukasz
    następne) więc _średnie_ zadłużenie karty będzie większe niż owe 900zł.

    Zbig.

  • 17. Data: 2003-05-08 13:06:31
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Nie wierz nigdy w jeden Citiphone. Dzwoń trzy razy ;)

    To na nic - dostanie trzy różne odpowiedzi ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 18. Data: 2003-05-08 23:13:11
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > To na nic - dostanie trzy różne odpowiedzi ;]

    Kazdy doradca CitiPhone jest dobrze poinformowany, z tym ze kazdy inaczej...

    Gregorz

  • 19. Data: 2003-05-11 07:57:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaGery" <j...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > hmm... a mi w oddziale 3 tygodnie temu powiedzieli, że przez dolary.
    Dziwne.
    > Ale niekompetencja pań w oddziale - bardzo możliwa.

    Dobrze Ci powiedzieli - przez dolara - na bezclowce w Hurghadzie placilem
    16$ - obciazyli mnie 62,09 PLN co daje 3,88 PLN za 1$- wkrotce podesle na
    grupe zestawienie calosciowe :)

    --
    JaKi