  • 1. Data: 2007-08-03 20:06:03
    Temat: Zdelegalizować CB Radio w samochodach!!!!!
    Od: q...@m...com

    To co wyczyniają wariaci za kierownicą z antenami cb,to się włos jeży na
    głowie.Wyprzedzanie na trzeciego przed wzniesieniami i na łukach,
    przejeżdżanie na czerwonych, udawanie przed radarami
    niwiniątka 50 km/h a za radarem 200 km/h, Pijak za kierownicą też się dowie
    gdzie są "miśki" i uniknie badania na alkomacie, tak samo przestępcy unikają
    kontroli w ten sposób. Myślę że radio cb jest
    pożyteczne ale do innych celów. Jestem za całkowitym zakazem posiadania w
    pojazdach samochodowych (definicja z kodeksu drogowego) gotowego do użycia
    sprzętu CB radio(poza przewozem fabrycznie zapakowanego sprzętu,
    wykluczającego możliwość jego natychmiastowego użycia.) Kiedyś miało to
    służyć bezpieczeństwu na drodze,a dzisiaj służy wyłącznie bezkarności piratom
    drogowym (jako antyradar). Zwracam się z prośbą do odpowiednich władz o
    ustanowienie takiego zakazu

  • 2. Data: 2007-08-03 20:15:07
    Temat: Re: Zdelegalizować CB Radio w samochodach!!!!!

    W którym banku ta promocja?