  • 11. Data: 2009-12-18 21:53:27
    Temat: Re: kk - proste wymagania, ale chyba niewiele bankow to ma
    Od: PS <b...@b...adresu.pl>

    > Alior Bank, dostep do rachunku karty kredytowej mozliwy, bez konieczności
    > posiadania konta, dzienne limity mozna ustawiać, wydanie bezpłatne, uzywanie
    > bezpłatne, wznowienie płatne (bezpłatne pod warunkiem wykonania transakcji na
    > okreslona kwote), tytuł egzekucyjny - dwukrotnosc limitu, mozliwosc zmiany pin
    > w bankomacie euronetu i internetu

    ale ta karte juz mam :) potrzebuje drugiej podobnej do aliora tyle, ze
    rezerowej (bo alior choc niby idealny do moich wymagan juz trzykrotnie
    zablokowal mi karte bez ostrzezenia, bo mu sie jakies transakcje
    wydawaly podejrzane i poza tym raz zawiodl mnie z blizej nieokreslonego
    powodu, slowem fajna karta, ale jak place to zawsze mam watpliwosci czy
    przejdzie)