eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikochane PKP i kartykochane PKP i karty
  • Data: 2003-11-08 00:10:39
    Temat: kochane PKP i karty
    Od: o...@W...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Powiedzcie mi czy PKP ma prawo zadac od klienta "paragonu" przy checi zwrotu
    biletu oplaconego karta??
    Dzisiaj mialem taki przypadek, ze nie zmiescilem sie do pociagu (dlugi łikend na
    stacji W-wa Centralna to sam miodzik jak sie okazuje) i gdy chcialem zwrocic
    bilet to pani (bez pozdrowien jesli czyta) pokazala mi wielka ksiazeczke w
    ktorej bylo napisane, ze przy zwrocie takiego biletu niezbedny jest "paragon".
    Ja sie pytam czy nie wystarczy bilet, on chyba jest wystarczajacym
    potwierdzeniem, ze kupilem go, a slip ktory otrzymuje jest potwierdzeniem
    *transakcji*, jest on dla mnie i moge go sobie po odejsciu od kasy np. zjesc?!

    off topic - PKP to chyba czolowa polska firma beton, glupi while zalatwilby
    sprawe i ograniczyl sprzedaz biletow jedynie do siedzacych, a reszta ew. bylaby
    informowana, ze juz brak miejsc siedzacych i kupuja jedynie stojace. Dzisiaj
    nawet nie dalo sie wejsc do pociagu, nie mowiac o podrozy nocnej przez 10h w
    takich warunkach. Na to wszystko panienki z okienka rozkladaja rece i mowia ile
    wejdzie, tyle wejdzie... milo... :) Oj otworzcie nam niebo, otworzcie, ja chce
    moze nie tanich ale przyzwoitych polaczen lotniczych....
    Dobra wyzalilem sie ;-) ale na odpowiedz czekam :)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1