    From: R...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kolejny raz kredyt... na działkę
    Date: 17 Mar 2007 07:17:21 -0700

    Witam,
    Od jakiegoś czasu rozglądam się za działką pod Wa-wą, tylko te ceny...
    Nie znalazłem jeszcze żadnej konkretnej, niby mam dwie działki na oku,
    ale nie do końca mi odpowiadają. Działka, która najbardziej spełnia
    moje oczekiwania kosztuje 80tys zł. Około 50% mam wkładu własnego, a
    na drugie 50% chciałbym wziąć kredyt.
    Działkę chciałbym kupić do spółki z moją przyszłą żoną, więc kredyt
    moglibyśmy wziąć razem. Problem tylko w tym, że ja pracuję na umowę
    zlecenie zarabiam od 400zł do 3000zł na rękę, a moja druga połówka ma
    umowę na czas określony i się jej kończy za 1,5 miesiąca, zarabia
    1800zł na rękę, oboje studiujemy.
    Dzwoniliśmy do expandera i powiedzieli nam, że minimalny kredy to 100
    000zł, a odnośnie wymagań to w przypadku umowy na czas określony to do
    końca musi być min. 3 miesiące, a umowa zlecenie to muszę przedstawić
    stałość dochodów na podstawie kilku miesięcy (nie pamiętam ilu) -
    chyba byliśmy nieciekawymi klientami, bo chcieli nas jak najszybciej
    zbyć.

    Czy znacie może jakiś bank, który mógłby w takiej sytuacji udzielić
    nam kredytu? Wysokość kredytu bedzie max 60 000zł, a wysokość raty
    chcielibyśmy żeby była tak około 1000zł, tak żeby najpóźniej w ciągu 5
    lat to spłacić.

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź R.A.