  • 1. Data: 2007-03-17 14:17:21
    Temat: kolejny raz kredyt... na działkę
    Od: R...@g...com

    Witam,
    Od jakiegoś czasu rozglądam się za działką pod Wa-wą, tylko te ceny...
    Nie znalazłem jeszcze żadnej konkretnej, niby mam dwie działki na oku,
    ale nie do końca mi odpowiadają. Działka, która najbardziej spełnia
    moje oczekiwania kosztuje 80tys zł. Około 50% mam wkładu własnego, a
    na drugie 50% chciałbym wziąć kredyt.
    Działkę chciałbym kupić do spółki z moją przyszłą żoną, więc kredyt
    moglibyśmy wziąć razem. Problem tylko w tym, że ja pracuję na umowę
    zlecenie zarabiam od 400zł do 3000zł na rękę, a moja druga połówka ma
    umowę na czas określony i się jej kończy za 1,5 miesiąca, zarabia
    1800zł na rękę, oboje studiujemy.
    Dzwoniliśmy do expandera i powiedzieli nam, że minimalny kredy to 100
    000zł, a odnośnie wymagań to w przypadku umowy na czas określony to do
    końca musi być min. 3 miesiące, a umowa zlecenie to muszę przedstawić
    stałość dochodów na podstawie kilku miesięcy (nie pamiętam ilu) -
    chyba byliśmy nieciekawymi klientami, bo chcieli nas jak najszybciej
    zbyć.

    Czy znacie może jakiś bank, który mógłby w takiej sytuacji udzielić
    nam kredytu? Wysokość kredytu bedzie max 60 000zł, a wysokość raty
    chcielibyśmy żeby była tak około 1000zł, tak żeby najpóźniej w ciągu 5
    lat to spłacić.

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź R.A.

  • 2. Data: 2007-03-17 18:05:11
    Temat: Re: kolejny raz kredyt... na działk
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 17 Mar 2007 07:17:21 -0700, R...@g...com wrote:

    >nam kredytu? Wysokość kredytu bedzie max 60 000zł, a wysokość raty
    >chcielibyśmy żeby była tak około 1000zł, tak żeby najpóźniej w ciągu 5
    >lat to spłacić.

    obawiam się, że 60 tysięcy w ratach nie spłaci 60000 zł kredytu :-(
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2007-03-17 18:59:18
    Od: R...@g...com

    On 17 Mar, 19:05, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:

    > obawiam się, że 60 tysięcy w ratach nie spłaci 60000 zł kredytu :-(

    ach żeby tak było;)

    Może źle trochę się wyraziłem. Narazie wstępnie chcemy kupić działkę
    za 80tys ale jeżeli coś się znajdziemy lepszego w niedługim czasie za
    trochę więcej tak max 100tys to wtedy będziemy brarli tak 60tys no i
    oczywiście rata będzie odpowiednio większa.

    Tylko czy w ogóle jakiś bank będzie chciał z nami rozmawiać??

  • 4. Data: 2007-03-17 19:07:15
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-17 19:59, R...@g...com stwierdził, że:
    > Tylko czy w ogóle jakiś bank będzie chciał z nami rozmawiać??

    Jeśli Twoja przyszła żona będzie mogła dostarczyć zaświadczenie o tym,
    że jej umowa ulegnie przedłużeniu, to tak. W przeciwnym wypadku obawiam
    się, że jej dochodów nikt nie weźmie pod uwagę.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2007-03-18 11:14:08
    Od: jokey <j...@t...pl>

    Dnia 17 Mar 2007 11:59:18 -0700, R...@g...com napisał(a):

    czesc,

    > trochę więcej tak max 100tys to wtedy będziemy brarli tak 60tys no i
    > oczywiście rata będzie odpowiednio większa.
    >
    > Tylko czy w ogóle jakiś bank będzie chciał z nami rozmawiać??

    jesli chodzi o minimalna kwote kredytu to 65.000 bez problemu beda
    rozmawiac. Aktualnie sam szukam dobrej oferty, jak sprawdze jeszcze kilka
    bankow dam znac.

    --
    Pozdrawiam !

    jokey

    GG67208

  • 6. Data: 2007-03-19 11:04:24
    Od: "Elvis" <b...@b...pl>

    Użytkownik <R...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

[...]

    Problem w tym, że Twoja przyszła żona ma umowę na czas określony, może być
    problem... Jeśli chodzi o umowy o dzieło/zlecenie to dość liberalnie do tego
    typu dochodów podchodzi PKO BP, sam brałem tam kredyt mając podobny
    charakter dochodów (ale umowa o pracę na czas nieokreślony). Najlepiej idź
    do oddziału banku i porozmawiaj.

  • 7. Data: 2007-03-19 11:56:10
    Temat: Re: kolejny raz kredyt... na działkę
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Proszę wysłać zapytanie np. na smartbank.pl Witryna rozsyła zapytanie
    kredytowe do współpracujących banków a konsultanci wpisują oferty (lub
    odmowy) które otrzymuje się bezpośrednio na swoje konto. Z pewnością
    znajdzie się kilka banków, które skredytują zakup działki mimo takiej formy
    dochodów. Z tego co wiem to przy 30%-owej wpłacie własnej kilka banków
    stosuje tzw. procedury uproszczone więc nie powinno być problemów. Przy
    standardowych warunkach ważne jest czy umowa na czas określony jest pierwsza
    z danym pracodawcą czy kolejna.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek