  • 31. Data: 2002-04-18 14:17:42
    Temat: Re: konkurs www.3636.pl
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl>

    > https://www.3636.pl ;)
    >
    > Maciej

    Jasne - a próbowałeś tam wejść ? Stronka od wczoraj się nie ładuje ...

  • 32. Data: 2002-04-18 14:22:54
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Probowalem, ale nie znam loginu ani hasla.... ;(
    >
    > Maciej

    No właśnie - ja też nie znam - wcześniej nie trzeba było znać ...Pewnie
    tylko pracownicy firmy Avantis hotline znają ...

  • 33. Data: 2002-04-18 14:25:48
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Kasia" <K...@e...pl> wrote in message

    > Otóż to - wyniki do wglądu w siedzibie ... a strony www juz brak - jak
    ktoś
    > przezornie nie wydrukował sobie regulaminu - to też nie wie gdzie
    szanowne
    > nogi pofatygowac w celu sprawdzenia któż dostał się na listę
    szczęśliwców
    > ... Czekam zatem na opis Twojego przypadku - i żywie nadzieję że
    obiecana
    > nagrodę otrzymasz :-)

    Jakąś tam nagrodę to chyba na pewno...
    Najciekawsze jest to, że wygrałem w tej promocji jakieś 40-50tys zł i
    teraz kombinują jak mi tej wygranej nie wypłacić. Więc sprawa jest dosyć
    poważna, szczególnie że zainwestowałem w to trochę kasy .... , o
    szczegółach innym razem :)

    Dodam tylko tyle, że ostatnia promocja Inteligo i Pizza Hut, którą
    obsługiwała właśnie firma Avantis polegała na jak najszybszym odpowiadaniu
    SMS'em na pytania konkursowe dotyczące "Władcy Pierścieni".

    Próbowałem im na początku wytłumaczyć, że ten konkurs i jego zasady są bez
    sensu, bo o czasie wysłania SMS'a często nie decyduje to czy znamy
    odpowiedź na pytanie czy nie, ale to jaki telefon posiadamy, jak szybko
    można w nim przeczytać treść SMS'a, i wstukać SMS o określonej treści. W
    końcu decydujący wpływ ma również sieć w której mamy telefon i godzina o
    której te SMS'y wysyłamy (obciążenie sieci GSM).

    Nie chcieli słuchać, więc ja dostosowałem się do ich zasad gry. (Zresztą w
    tym przypadku był jakiś element rywalizacji więc nie musieli mieć zgody
    Ministerstwa Finansów na urządzanie loterii.)

    Opracowałem specjalny sposób wysyłania SMS'ow, i "trochę" wygrałem :))),
    tylko tego "trochę" zrobiło się trochę za dużo i teraz coś kombinują,
    zaczynają zmieniać regulamin promocji, którego nie mogę się od nich
    doprosić od samego początku trwania tej promocji itp. itd.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 34. Data: 2002-04-18 14:31:21
    Od: <b...@b...prv.pl>

    Kasia <K...@e...pl> wrote:

    > Stronami zapisanymi nie dysponuje - a w konkursie chodzilo o to ze, sposr?d
    > zgloszonych transakcji kartami Maestro lub Mastercard powyzej 30 PLN
    > losowali bilety dla dw?ch os?b na finaly UEFA CUP w Glasgow :-) A poza tym
    > tysiac pierwszych zgloszen bylo nagrodzonych mistrzowskimi koszulkami. Ale
    > jeszcze sie ich nie doczekalismy .....

    no i oczywisce 10 telewizorow 29 calowych...
    zaraz wystukam maila do firmy avantis, ciekawe co powiedza

    --

    b...@b...prv.pl, http://bycho.prv.pl

  • 35. Data: 2002-04-18 14:31:34
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał

> [...]
    > teraz kombinują jak mi tej wygranej nie wypłacić. Więc sprawa jest dosyć
    > poważna, szczególnie że zainwestowałem w to trochę kasy .... , o

    No to jest o co kopię kruszyć - ale złodzieje !!! Jak się zdecydowali na
    promocję - to teraz niech płacą !!! Walcz dzielnie- trzymam kciuki!

    pozdroofka

  • 36. Data: 2002-04-18 14:39:55
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    <b...@b...prv.pl> wrote in message

    Ale

    > no i oczywisce 10 telewizorow 29 calowych...
    > zaraz wystukam maila do firmy avantis, ciekawe co powiedza

    Jakby ktoś jeszcze chciał ich pomęczyć to podaje adres:

    http://www.avantis.pl

    Co ciekawe teraz z Pizza Hut mają inną promocję dotyczącą Tytusa.
    Regulamin można poczytać sobie tutaj:
    http://www.eragsm.pl/cgi-bin2/korp/index.php?id=klub
    kfc
    lub bardziej szczegółowo tutaj:
    http://www.kfc.mobista.pl/

    Co ciekawe w tym regulaminie otwarcie piszą że wyniki rozgrywek nie będą
    udostępniane grającym, a wysokość i rodzaj nagród mogą sobie dowolnie
    zmienić.

    Czy ktoś by mi mógł powiedzieć czy takie coś jest w ogóle zgodne z prawem
    ?(szczególnie chodzi mi o Kodeks Cywilny itp.)
    W przypadku gry specjalnej (z numeru 7636) trzeba wysłać 2 SMS'y za prawie
    15zł (z Vatem), a oni sobie i tak później mogą zrobić co zechcą.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 37. Data: 2002-04-19 07:13:26
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Koszulki podobno były do wszystkich wygrywających wysłane pocztą wczoraj.

  • 38. Data: 2002-04-19 15:25:59
    Od: <b...@b...prv.pl>

    niestety wlasnie odebralem koszulke,
    niestety bo spodziewalem sie czegos lepszego niz zwykla szara (koszt ok.15zl)
    z nadrukiem mastercard z przodu i dwiema kolorwymi pilkami z tylu, podpis:
    being there...priceless
    przypomina mi sie ta seria zdjec tak podpisana...
    szkoda, juz sie cieszylem
    --

    b...@b...prv.pl, http://bycho.prv.pl

  • 39. Data: 2002-04-22 08:11:41
    Od: <b...@b...prv.pl>

    dostalem odp od firmy Avantis:

    W odpowiedzi na Pana zapytanie informuję że osoby które zostały wylosowane
    zostanš o tym powiadomione telefonicznie. Nagrody gwarantowane czyli
    koszulki zostały wysłane 18.04. W tym tygodniu powinny dotrzeć.
    Co do informacji o zwycięzcach pozostałych nagród, informacje te udzielanie
    sš po uprzednim wysłaniu pisemnego zapytania na adres Organizatora.
    Szczegóły w regulaminie na stronie www.3636.pl

    Pozdrawiam

    Michał Bałos

    rzeczywiscie, udostepnili regulamin na stronie www.3636.pl

    --

    b...@b...prv.pl, http://bycho.prv.pl

  • 40. Data: 2002-04-22 09:02:18
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <b...@b...prv.pl> napisał
> [...]
    > being there...priceless
    > przypomina mi sie ta seria zdjec tak podpisana...

    Oj, ja tez jestem rozczarowana - taka szmatka z naklejkani na plecach .... i
    nawet te kolory piłek jakeis takie - niezdeydowane .. juz ją uprałam -
    kiepści się po pierwszym praniu .... Beznadzieja - oni myślą że ktoś to
    będzie nosił reklamujac Europay ???