  • 1. Data: 2008-08-27 13:19:51
    Temat: konto dla firmy - online na wiele podpisow
    Od: "Muchomor" <much<antispam>omorek@poczta.onet.pl>

    Mam nietypowe potrzeby - szukam konta dla niedużej firmy (dokładnie to jest
    działalność pomocnicza przy budżetówce) - wymóg - możliwość kontrasygnaty
    przelewu przez 2 osoby - najlepiej wersja online - PKO BP chce nam wcisnąć
    Multicacha, ale koszty nas zjedza - drogo to wychodzi... Przelewów niewiele
    (30-50 miesiecznie), głównie ZUS, skarbówka i typowe opłaty. Wiem o
    świetnych kontach dla firm jednoosobowy (albo dla jednej osoby realizującej
    przelewy), ale tu jest wymóg 2 podpisów... Jak ktoś może polecić jakiś bank
    to będę wdzieczny. A przy okazji PKO BP ma w Inteligo paskudny błąd
    funkcjonalny, który uniemożliwia jego stosowanie w firmach
    niejednoosobowych - identyfikacja użytkownika przez PESEL sprawia, że jak
    ktoś ma konto prywatne w PKO Inteligo będzie sobie mógł w domciu oglądąć
    stan konta firmy...
    Pozdrawiam
    Much

  • 2. Data: 2008-08-27 13:23:20
    Temat: Re: konto dla firmy - online na wiele podpisow
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Muchomor omorek@poczta.onet.pl>" <much<antispam> napisał w
    wiadomości news:g93k9r$dhc$1@news.onet.pl...
> [...]
    > jest działalność pomocnicza przy budżetówce) - wymóg - możliwość
    > kontrasygnaty przelewu przez 2 osoby - najlepiej wersja online - PKO BP

    Do tego bardzo dobrze nadaje się Nordea.

    marekz

  • 3. Data: 2008-08-27 13:33:01
    Od: "Muchomor" <m...@p...onet.pl>

    Tylko u nas nie ma oddziału Nordei - a oddział musi być na miejscu...

  • 4. Data: 2008-08-27 13:43:09
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No to zacząłeś szukanie od złego końca.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-08-27 13:50:36
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Muchomor" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g93l2h$fvm$1@news.onet.pl...
    > Tylko u nas nie ma oddziału Nordei - a oddział musi być na miejscu...

    Po co?

    marekz

  • 6. Data: 2008-08-27 13:56:18
    Od: "Muchomor" <m...@p...onet.pl>

    > Po co?

    Żeby było się z kim sie kłócic jakby coś było nie tak...
    Większość banków u nas jest, ale Nordei akurat nie ma... A szczerze mówiąc
    mam w sumie nie najlepszą opinię o szwedzkiej Nordei (miałem krótką
    styczność) - tam są ciągle kolejki, coś jak nasze PKO BP ;p
    Poza tym szefostwo nie pójdzie na rozwiązanie stricte wirtualne...

    Wiekszosc

  • 7. Data: 2008-08-27 13:57:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sie, 15:50, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Muchomor" <m...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomościnews:g93l2h$fvm$1@news.onet.pl...

    > Po co?

    Wplaty gotowkowe?

  • 8. Data: 2008-08-27 14:05:18
    Od: Mario <b...@p...onet.pl>

    Muchomor <much pisze:
> [...]
    > ktoś ma konto prywatne w PKO Inteligo będzie sobie mógł w domciu oglądąć

    Jeśli to budżetówka to zainteresuj się ofertą bankowości elektronicznej NBP.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-08-27 14:10:32
    Od: "Muchomor" <m...@p...onet.pl>

    > Jeśli to budżetówka to zainteresuj się ofertą bankowości elektronicznej
    > NBP.

    Nie aż taka budżetówka - formalnie odręba firma, a nie zakład budżetowy więc
    chyba NBP nas nie obłuży...

  • 10. Data: 2008-08-27 14:12:53
    Od: "Muchomor" <m...@p...onet.pl>

    > Wplaty gotowkowe?
    Mogą być - dziś się nie dowiem czy dużo, ale chyba nie - może raz, może
    kilka i raczej nie jakieś wielkie kwoty...