  • 21. Data: 2011-08-10 14:13:30
    Temat: Re: konto dla golodupca
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "GD" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j1u2iu$f17$...@u...news.interia.pl...

    > Mógłbyś napisać o co dokładnie chodzi, poza jakimiś ogólnikami? Dla konta
    > bez karty to przecież mogę dalej siedzieć w M.

    Nie za bardzo mi się chce rozpisywać.

    Konto bez karty w mBanku to brak możliwości bezpłatnych wpłat i wypłat
    przecież (pozostają chyba tylko kasy Multibanku), czyli to dość absurdalny
    pomysł. W ING i Aliorze będzie przynajmniej możliwość darmowych operacji
    gotówkowych przy odrobinie wysiłku.

  • 22. Data: 2011-08-10 14:20:33
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-10 01:01, Q wysłał(a) wiadomość:

    > wez przeczytaj do czego to jest a potem pisz, tumanku

    A ty weź się bujaj...

  • 23. Data: 2011-08-10 14:23:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" j1u0is$50l$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Jednak wybieranie banku tego sortu na swój główny rachunek nie jest moim

    Ja nie mam ,,głównych banków'' czy ,,głównych rachunków''. :)

    KB -- pobieranie za free z każdego bankomatu

    mB -- lanie wewnętrzne 24 godziny na dobę
    lanie do US i ZUS
    awaryjne lanie
    awaryjne pobieranie makulatury
    wpłacanie makulatury
    zamierzam przenieść tam numer telefonu

    EB -- do niedawna tam trzymałem prawie wszystko
    stamtąd lałem
    tam wpłacałem
    tam mogę pobierać w małych miejscowościach typu Olecko

    Meritum -- 4% keszbeku za paliwo (i tak prawie nie jeżdżę)
    awaryjne pobieranie makulatury
    lokaty

    Polbank -- do niedawna awaryjne pobieranie makulatury w galeriach
    półgroszówki na 6 kontach

    Mille -- Impresja i debetówka z Dobrego
    awaryjne pobieranie makulatury na przykład w Suwałkach

    DB -- testuję i czekam na zestaw głośnomówiący

    BZWBK -- pachnie Francją... ;)
    i kartą bezmaterialną, którą nie mogą płacić, choć są tam jeszcze środki

    Citi -- sympatyczna kredytówka

    Inteligo -- czeka na lepsze czasy

    Pocztowy -- czeka na lepsze czasy; mam tam ciężki :) szmal

    Alior -- marmur blisko mnie, rzadko używam...

    Pewnie coś pominąłem...

    Getin, ING, Lukas, PeKaO, Sygma -- jak elektrownie jądrowe ze stopionymi rdzeniami...
    ;)
    Pamiętam też inne nazwy ;) banków. :) Ale banków tych od dawna już nie ma. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2011-08-10 14:24:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości news:

    > Konto bez karty w mBanku to brak możliwości bezpłatnych wpłat i wypłat
    > przecież (pozostają chyba tylko kasy Multibanku),

    A to chyba było zabronione?
    Pamiętam, że opłata za wypłaty i wypłaty gotówki, jeśli bank nie oferował
    darmowej karty, była swego czasu klauzulą zabronioną i Millenium musiał się
    z tego wycofać.

    >czyli to dość absurdalny pomysł. W ING i Aliorze będzie przynajmniej
    >możliwość darmowych operacji gotówkowych przy odrobinie wysiłku.

    Najtaniej wychodzi Millenium.
    Co prawda musisz zrobić operację kartą, żeby się zwolnić z opłat, ale może
    być jakakolwiek, nie koniecznie 100 zł, może być 1 zł.

  • 25. Data: 2011-08-10 14:25:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:j1u4ap$ivt$...@n...onet.pl...

    > Najtaniej wychodzi Millenium.
    > Co prawda musisz zrobić operację kartą, żeby się zwolnić z opłat, ale może
    > być jakakolwiek, nie koniecznie 100 zł, może być 1 zł.

    Racja, jest jeszcze Mille (dopóki nie zmienią warunków na gorsze).

  • 26. Data: 2011-08-10 20:19:16
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Korzystałem z mBanku gdzie nic mnie to nie kosztowało, ale niestety
    > wprowadzili opłatę za kartę.
    > Nie mam stałych dochodów, jestem bezrobotny, ale takie mamy czasy, że
    > konto się czasem przydaje i jest potrzebne. Jest coś w stanie zastąpić
    > mi mBank?

    Weż coś od Czarneckiego - GetIn / Open Finance / Idea Bank. Konto w Idei
    jest na 100% darmowe, bez żadnych gwiazdek, dodatkowo wszystkie
    bankomaty za free. Jedyny mankament to kulawy serwis netowy i karta z
    PayPassem.
    --
    Grzexs

  • 27. Data: 2011-08-11 08:22:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 16:13:30 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > absurdalny pomysł. W ING i Aliorze będzie przynajmniej możliwość
    > darmowych operacji gotówkowych przy odrobinie wysiłku.

    Alior na bardzo dobre www i do tego darmowe powiadomienia na maila co dla
    konta głównego jest wręcz idealne. A konto w mBanku bez karty to się
    nadaje chyba tylko do SFI i zakupu jakiegoś OC czy coś.
    Było już na grupie nie raz, że tandemy lub większe grupy sprawdzają się
    najlepiej, bo bardzo dobrze się uzupełniają ;)

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2011-08-11 12:30:25
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    on chyba tam pracuje :)

    > a sam system jest identyczny jak open finance oraz getinonline

    nieprawda!
    bo idea jest w odcieniach niebieskiego, getin zielonego
    a open fioletowego :)

  • 29. Data: 2011-08-11 13:41:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" j203fv$aoq$...@i...gazeta.pl

    > Alior na bardzo dobre www

    Na pewno jest tak, jak piszesz. Szkoda jednak, że
    Alior nie chce pokazać tej swojej dobrej WWW. ;)
    WWW Aliora to niemal parodia. :)

    > i do tego darmowe powiadomienia na maila co dla konta
    > głównego jest wręcz idealne. A konto w mBanku bez karty
    > to się nadaje chyba tylko do SFI i zakupu jakiegoś OC czy coś.

    Ja długi czas nie używałem debetówki. Moja matka nie ma debetówki.
    Co miesiąc ślę z mBanku szmal do Zakładu Utylizacji Składek, co
    kwartał do US (Urzędu Samozagłady?) i uważam, że karta nie jest
    konieczna do tego rodzaju ,,działań''. Zapewne można i w innych
    bankach słać za freeko do ZUS czy US z kont firmowych, ale jakoś
    tak wyszło, że właśnie mBank miał najlepszą ofertę w tym zakresie.

    Chcę jeszcze przenieść do mBanku numer telefonu (665 363835, czyli
    inaczej -- 'mój Eneuel') i nie wiem, czy do tego kredytówka jest
    potrzebna, lub choćby pomocna, czy nie jest.

    Jeśli okaże się, że kredytówka do telefonu nie jest potrzebna
    (czy choćby pomocna) w utrzymaniu telefonu, być może zrezygnuję
    z obu -- i z kredytówki, i debetówki.

  • 30. Data: 2011-08-11 13:43:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" j1sea5$lq0$...@n...task.gda.pl

    > mbanka mozna miec - nie przez jakis wyimaginowany sentyment,
    > ale konkretnie - np. dla mtransferu

    No właśnie -- mTransfer to przyjemna rzecz. :)
    Kto za to płaci? Ten, komu płacimy takim mTransferem?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'