  • 31. Data: 2011-08-11 15:52:15
    Temat: Re: konto dla golodupca
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > No właśnie -- mTransfer to przyjemna rzecz. :)
    > Kto za to płaci? Ten, komu płacimy takim mTransferem?

    Tak, chyba 3% - kiedys bylo o tym na grupie.

  • 32. Data: 2011-08-11 16:36:34
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-08-11 17:52, Q pisze:

    > Tak, chyba 3% - kiedys bylo o tym na grupie.

    Aż tyle? Niewiarygodnie dużo w por. z KK, no ale skoro było na grupie...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 33. Data: 2011-08-11 22:34:20
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    sayo <s...@g...pl> wrote on 2011-08-10_10:23
    > Bardzo fajnie działa IDEA Bank, widać po stronie i panelu, że
    > to nowy Bank (moim zdaniem najbardziej przejrzysty system na
    > rynku, do tego lokaty, konto oszczędnościowe z 4%
    > oprocentowaniem i bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów w
    > kraju.

    Hm, czasem tylko z niewiadomego powodu zostają na liście lokat
    zakończonych nieopłacone wnioski - jako lokaty na kwotę 0, co przy
    większej ich liczbie (np. 100) bywa kłopotliwe - likwidują się
    same, jak upłynie dwa tygodnie od terminu zakończenia niezałożonej
    (!) lokaty. Ostatnio miałem złożonych trochę za dużo dwupaków...

    witrak()

  • 34. Data: 2011-08-11 22:45:41
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Aż tyle? Niewiarygodnie dużo w por. z KK, no ale skoro było na grupie...

    A jednak 2%:
    RACHUNEK mBIZNES konto
    - Opłata za przelew przychodzacy mTRANSFER: 2% wartosci przelewu, min.
    0,01zł

    Sugerowalem sie moim postem z czerwca -
    - robiac zakupy w jednym ze sklepow internetowych natknalem sie na takie
    cos:

    E-Przelew
    PLATNOSCI.PL :: Prowizja za obsługę płatności ONLINE w wysokości 3%

    mTransfer
    Prowizja za obsługę płatności ONLINE w wysokości 2,3%

    Przelew
    Przelew bankowy (prowizja 0%)