  • 11. Data: 2004-08-23 12:29:59
    Temat: Re: konto dla studenta
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    a ja polecam BPH i konto Sezam Student :)

    3 zł prowadzenie rachunku
    2 zł prowadzenie karty

    darmowe przelewy!
    darmowe ubezpieczenie karty jeżeli wykonasz nią miesięcznie min. 4 operacje
    darmowy dostęp do konta przez net
    darmowe bankomaty BPH i d. PBK oraz Euronetu
    % rachunku niestety tylko 1,5%

    pozdr
    nod

  • 12. Data: 2004-08-23 13:14:57
    Od: "Dariusz Nowak" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > do jutra nie założysz.

    O ile dobrze pamiętam, to w Inteligo, mBanku i Mul-T-banku :) konto
    zakładałem momentalnie, tyle że wypłaty i przelewy mogłem robić po odesłaniu
    dokumentów.
    Natomiast od razu można na te konta przyjmować wpłaty (chyba że coś się
    zmieniło)

  • 13. Data: 2004-08-23 13:49:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 23 Aug 2004 15:14:57 +0200, "Dariusz Nowak" <b...@g...pl>
    wrote:

    >O ile dobrze pamiętam, to w Inteligo, mBanku i Mul-T-banku :) konto
    >zakładałem momentalnie, tyle że wypłaty i przelewy mogłem robić po odesłaniu
    >dokumentów.

    hmmm, doświadczenie podpowiada, żeby jednak zapewnić sobie dostęp do
    własnych pieniędzy :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2004-08-23 17:11:49
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    Multibank :-). 1 zl miesiecznie + 1 zl za karte VisaElectron. Darmowe
    przelewy i wyplaty z Euronetu/BZ WBK SA. Ogolnie bardzo podobnie do
    mBanku, a zawsze to marmurek (mozna wplacic kase bez prowizji i
    zalatwic sprawy typu podpisanie umowy od reki) i przelewy ma
    darmowe...

    Pzdr.
    Lack

  • 15. Data: 2004-08-23 21:00:40
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

    > czy te internetowe banki sa naprawde takie dobre? i tanie? mam na mysli
    > Inteligo i mBank. Czy lepiej pozostac przy tzw. "marmurkach" ?

    Dobre i tanie - to pojęcia względne...
    Wybór pomiędzy "marmurkowym" a internetowym zależy od tego jak korzystasz z
    konta.
    Np. jeśli jesteś pasjonatem netu lub w pracy korzystasz z Internetu to takie
    wybór jest zdecydowanie tańszy i szybszy ( o czym przekonują różnorodne
    rankingi ). Jak wiadomo rynek bankowy jest zróżnicowany;) i każdy musi
    wybrać konto/bank, który najlepiej spełni jego oczekiwania. A mBank i
    Inteligo są OK.

    Pozdrawiam
    Łukasz Walicki

  • 16. Data: 2004-08-23 21:00:50
    Od: "Uzi" <l...@g...pl>

  • 17. Data: 2004-08-24 20:44:15
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2004 11:29:57 +0200, "Uzi" <l...@g...pl> wklepał(-a):

    >aha i oprocetowanie :) wiadomo, ze nie ma idealnego... ale taki najbardziej
    >oplacalny jak dla mnie.

    Przy "studenckich" wpływach oprocentowanie jest doprawdy pomijalne. Np. masz
    oprocentowanie 4%, saldo 500 zł - miesięcznie zarobisz ~1,35 zł.

  • 18. Data: 2004-08-24 21:24:55
    Od: " " <j...@g...pl>

    Uzi <l...@g...pl> napisał(a):

    > aha i oprocetowanie :) wiadomo, ze nie ma idealnego... ale taki najbardziej
    > oplacalny jak dla mnie.

    ING Student + OKO (otwarte konto oszczednosciowe).

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2004-08-25 23:55:47
    Od: "Uzi" <l...@g...pl>

    Nadal jestem nie zdecydowany. Mysle o:
    1. PKO Superkonto Student
    2. Inteligo
    3. mBank (eMax lub eKonto)
    Bedac na podobnym miejscu do mnie, ktore konto jest najbardziej
    ekonomiczne?

  • 20. Data: 2004-08-26 05:52:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Uzi" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nadal jestem nie zdecydowany.

    Nadal nie podales podstawowych parametrow:
    - gdzie najczesciej przebywasz, jakie banki/bankomaty masz blisko, miasto
    XXXX???
    - jak zamierzasz zasilac konto (i na czyj koszt...;-)
    - czy mozesz sie zdac praktycznie wylacznie na obsluge przez internet
    - do czego ci to konto??? Tylko gotowka z bankomatu + karta na zakupy czy
    tez duzo przelewow?

    > Mysle o:
    > 1. PKO Superkonto Student
    > 2. Inteligo

    Z tych dwoch to Inteligo bedzie tansze i wygodniejsze
    0,99zl/mc za karte (karta do placenia przez internet)
    0,99zl/szt przelewy
    duzo bankomatow osiaglnych rowniez w miejscowosciach "wakacyjnych"
    darmowa wplata gotowkowa i wyplata karta w placowce banku
    0zl za rozmowy z obsluga (0-800....)

    > 3. mBank (eMax lub eKonto)

    Tanie i wygodne o ile nie bedziesz sam sobie gotowki na konto wplacal i
    rzadko gadal z obsluga...
    0zl prowadzenie
    0zl za karte (ale karta do placenia w internecie oddzielnie platna)
    0,50zl przelewy
    XXX zl za wplate gotowkowa lub przelewem z innego banku
    XXX zl za rozmowe z obsluga (0-801 3...)

    > Bedac na podobnym miejscu do mnie, ktore konto jest najbardziej
    > ekonomiczne?

    4. Millennium Student z dostepem przez internet
    0 zl prowadzenie
    0,50zl przelewy 0,00zl zlecenia stale
    15zl karta VE
    0zl za rozmowy z obsluga (0-800....)